7.07.2019 г., 9:39 ч.

 Историята на самурая Су Я 

  Проза » Повести и романи, Хумористична
588 3 9
Произведение от няколко части
2 мин за четене

 

Господарят ЧуКа Сам беше крайно незадоволен от личният си телохранител, Су Я. За пореден път го бе хванал в семейното ложе, но този път не с жена му, НаСеКи Са МеТа, а с единствената си дъщеря, НаКаКа ИСа СаКа,. Самураят Су Я виновно го гледаше, а воинското му достойнство изглеждаше по-увиснало и от него...
- Е, бая, Су Я - започна строго ЧуКа Сам - трябва да обясняваааш. Знаеш, че мястото ти е винаги да си зад мен, а ти все кръшкаш и отиваш да пазиш тези, които си имат достатъчно пазачи... Ами ако докато ти се грижеш за тяхната непорочна неприкосновеност, моят зловещ враг, КаМа ШиБа, ме нападне и остави безценното ми тяло без глава, к'во прайм? Какакак'во - за втори път заеквайки продължи той, без да се усети, че говорният му дефект, както обикновено, когато бе развълнуван, накъсваше речта му - прайм, тебе питам, говедо ниедно?
- Според традицията, ЧуКа Сам, аз трябва да се самоизкормя за да изкупя този срам и позор за моето име, род, фамилия, клан, племе, сър - чу се изпълненият със срам и разкаяние отговор.
 Чувайки това от нежното ляво око (дясното липсваше) на НаКаКа ИСа СаКа се откъсна бисерна сълза, която като поточе се стрелна по лицето и, за да се влее в океана, събрал се зад издадената и долна джука от слюнка. А може би и да не беше точно от това, но историята е по-важна от незначителните си подробности...
- Засрами се, Су Я! За нищо не те бива!
- Не е точно така, тате - неволно се отрони подобно на тих стон от палавите устни на девойката (макар и вече не-девойка...)
- Ти да мълчиш! Да не мислиш, че не зная това? Та Су Я неведнъж и на мен е показвал на какво е способен, и точно за това трябва още по-строго да го накажа! Какъв талант, а колко небрежно го пилее...

             2 част

- Какво да те правя, Су Я, какво да те правя? Виж, примерно колегата ти, ТуРаГо НаКоЧа, е пет пъти по-некадърен от теб като умения, но... винаги е на поста си... Вечно е зад елитния коч от личното ми стадо и бди над него. Толкова е предан, че сякаш обича това смърдящо, но красиво животно... А ти, Су Я, само глупостти правиш. Това не може да продължава така! Досега винаги съм бил благосклонен към теб, прощавах ти, уважавах те, Су Я, но търпението ми свърши - и господарят ЧуКа Сам потърси с поглед главния тъмничар, КаТа ДжаСа, който безмълвно стоеше на няколко крачки от двамата, готов да изпълни своя дълг - КаТа ДжаСа, поеми Су Я, този неблагодарник, и го затвори в най-мрачната килия на СаДоМазО, където той ще има достатъчно време да се покае, докато взема решение как да процедирам по нататък с него.

        *****

СаДоМазО - най-зловещата тъмница намираща се на територията на личното имение на ЧуКа Сам ;"))

/Следва продължение/

15.05.2018.

Георги Каменов

» следваща част...

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това, че помниш тази моя щуротия, Ничка, си е чист комплимент за мен. Само няма да подсказваш на другите, какво е развитието :0))
  • Помня този разказ!
    Чакам продължението!
  • Благодаря за оценката, Дон Бъч :'
  • Провокативно и забавно
  • Почвам да ревнувам от главния герой тук )
    Като гледам, се за него се тревожите и му съчувствате :0))
    Но пък явно образът му докосва с нещо? нежните ви души, момичета 😊😊😊. Ама се не моя да вдена с какво ли? 😊?
    Благодаря ти с усмивка, Мариана, за свежият коментар, както и за проявената човещина относно участта на Су Я )
  • Водя се по историческата фактология, Ина, и каквато е она, такова и ще е продължението на тази епична истЕрия :'
    Радвам се, че мисията ми тук, да усмихвам, е успешна в твоите очи 😊😊😊😊😊
  • Е, щом на "секи се мета и на кака й се сака", какво е виновен суя??!!...Очаквам в продължението да има някаква справедливост! Георги, от къде ги вадиш тия усмивки! За архивите разбирам, но... другото си е талант!
  • Да, голям е таланта на Су Я, не мога да го отреча Блу ).
    Ангелче, то историята е по "действителни" събития, а това, с имената, е игра на съдбата :^))
    Благодаря ви, момичета, за това, че оценихте историята, а аз все така ще се придържам към историческите архиви, в които открих тези събития 😊😊😊😊😊
  • Язък, такъв талант да гние в тъмница
Предложения
: ??:??