18.07.2019 г., 9:31 ч.

 Историята на самурая Су Я (Епичен финал) 

  Проза » Повести и романи, Хумористична
480 1 7
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

част

- Спомних си всичко, Су Я - самураят стреснат погледна към източника на гласът. Очите му се срещнаха с тези на ЧуКа Сам, който го гледаше с печално трезви зъркели, а в ръцете си държеше главата на ОтЗаДзе - спомних си всичко, Су Я, и се срамувам от себе си. Аз не се оказах достоен господар за теб. И затова реших - от днес нататък ти, Су Я, ще бъдеш шеф на това имение! Ти заслужаваш тази чест, а и освен това зная, че НаСеКи Са МеТа и НаКаКа ИСа СаКа ще бъдат в сигурни ръце - казвайки това вече бившият му господар с неочакван замах заби рогата на шутия* коч ОтЗаДзе в своето сърце...
 Су Я първо замръзна, а после плъзна очи из залата откъдето се чуха буйни аплодисменти. От второто сепаре НаСеКи Са МеТа палаво му намигна, а от единственото око на НаКаКа ИСа СаКа се проточи (отново) една сълза, която подобно на ручейче прекоси лицето и, ловко заобиколи долния ляв мъдрец изкочил от дзурлата и, за да се влее накрая в океана от слюнка, скрит зад долната и джука. И този път това със сигурност бе такава, а не под съмнение, както в началото на тази епична история...

шут - безрог :+))

/Финал/

15.05.2018.

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Финалът наистина е достоен, в традициите на японската култура )
    А продължението е толкова лудо и щуро, че това тук, пред него е приказка за лека нощ :0)).
    И,живот и здраве, един ден може и да реша да му вдъхна живот )
    А и приказки ще качвам, но не бързам за никъде, а и няма как с 1 творба дневно да накача всичко 😊😊😊
    Все пак само в тетрадките, които са в момента до мен в момента, има материал за някоя година напред :'
    Благодаря за прекрасното включване, Ничка.
  • Достоен финал Гош!
    Интересна заигравка беше!
    Може да качиш и приказките си тук!
    Мисля, че ще се харесат много!
    Всъщност може да направиш и сюжет, с японската роботика и киберпрестъпност!
    Също ще е интересно, ако вложиш и романтика!
    Давам само идея!
  • Така е, Мариела, романтика и любоф царува :"
    Усмихна ме коментара ти, за което благодаря )
  • Тук няма да плача! Нещата завършват добре - НаСеКи Са МеТа палаво намигна на Су Я и той я търси с поглед - така, че ...
  • 😊😊😊😊😊
  • Нарочно се заиграх с думите, защото очаквах, че ще ми дадеш кураж )
    Иначе, ако темата е от значение за мен, и е същата ситуация, това, че никой не я чете, въобще не може да ме спре да я напиша и публикувам!
    Но тук случаят е друг, обаче това не значи, че няма някой ден да напиша продължението за срещата на Су Я с неговия изчезнал отдавна брат, Су Ю :=))
    Но при наличието в паметта ми на стотици на 100% готови прози, от есета, през фантастика, хорър, та чак до 1,2 и повечко романа, това просто не ми е приоритет :0))
    Благодаря ти отново и ти пожелавам хубав и усмихнат ден от сърце )
    Освен добър автор, си и добър човек!
  • Благодаря, Мариана, за отношението към творбата. Пуснах го тук с идеята, ако е добре приет, да му напиша и продължението, което го имам идейно разработено до последния детайл.
    Е, съдейки от приема, не си заслужава да хабя мастило :=))
Предложения
: ??:??