2.12.2017 г., 10:55 ч.

Иванова без комплекси 

  Проза » Хумористична
500 0 6
1 мин за четене

Ами пълничка съм си. И? Какво от това? Мъжете не са кучета, кокали не щат да гризат. Та затова се и ползвам с голям успех. Още като се запознах с моичкия, го шашнах. Появявам се аз на вратата, а той ахва: “Боже, какви форми!”. Пък нали съм си и речовита почти колкото сочна, му казвам: “Почакай, още не съм влязла”...

Сега навред ме води с него, горделиво ме показва и като покорител на Еверест позира зад гърба ми...

 Това лято поскитахме малко заедно. Ходихме до Африка, на сафари. Водачът там ме пита: “Мадам иска ли разходка на слон?”. Абе, аз искам, ама дали е попитал слона? На връщане го донесох на гръб, слона му със слон. Добре, че съм свикнала моичкия да прибирам всеки петък вечер…

А после отидохме на нашенското море. Ходих до магазина за бански. Все модни такива – слагам си го и изчезва без вест. Казвам на продавачката: “Искам да видя кой ще ми стане”, пък тя се опулила: “И аз искам да видя”...

На плажа моичкият не смее да се отдели от мен. Защото чадър не вземахме, пък сянката с мен се движи. И в басейна влязох. А останалите излязоха барабар с цунамито, дето го предизвиках...

Наскоро прочетох, че в мозъчните клетки се съдържат над 60% мазнини. Погледнах се в огледалото. Умна съм. Много съм умна...

И хич не се оплаквам. Жена съм – и колкото три манекенки струвам. Те какво са, а? Три точки и толкова. И са озлобени, гладни... Само пържоли сънуват. А се хранят като гъсеници – със салати. Само се чува едно 'Хръц, хръц, хръц"...

А аз спя спокойно на мокета. И като всички пълнички – и аз съм добър човек. Та какво ни трябва днес? Добри хора, нали? А добрият човек трябва да е много...

         

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Малко Иванова...

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ами... Реалност...
    Благодаря!
  • "А се хранят като гъсеници – със салати. Само се чува едно 'Хръц, хръц, хръц"..."

    Ха-ха допадна ми. Браво!
  • Неее... Защо всичко, казано ЗА жени, се смята сексистко. А всичко ЗА мъже е нормално? Защо хумор с участие на жена /негър, циганин, жълт, педал/ е неполиткоректен? Има нещо комплексарско в страха от отношение /изобщо!/. На всяка цена трябва да се говорят хубави неща. Защо?
    Има ли сочни жени? Има. На изток от нас са много, много ценени. Е? А аз познавам доста сочни дами, които се отнасят с лекота /да речем/ към телосложението си. Впрочем, това за слона /"Него пита ли?"/ го разказа моя добра позната...
  • Малко сексистко... не мислиш ли?
  • Като приемем някои източни "ценности"...
    Благодаря, Надя!
  • -Мъжо, цял бански ли да си взема, или половинки?
    -Цял, с дупки за очите....
Предложения
: ??:??