27.02.2008 г., 20:15 ч.

Измяната  

  Проза » Разкази
761 0 1
1 мин за четене

Измяната

Тази история започва така: едно най-обикновено момиче си харесва момче, но то си пада по друга...
Момичето е отчаяно, загубило е любовта си, но среща надежда в този студен свят в лицето на това момче. След известно време момчето проявява интерес към нея. Но сърцето на момичето е объркано...
Казват, че за да постигнеш целта си, трябва да се бориш за нея... Това и направи... но дали е така?
Преди време попаднала на грешен човек и се увлякла... но ето цената за своето увлечение - ужасно отчание и мъка...
Но срещнала някой, някой, който я привлякъл... Дори и тя не знаела с какво, но когато той бил до нея, сърцето й биело лудо и щяло да се пръсне... Той не бил холивудска звезда, но с нещо той я тласкал към себе си... И въпреки всичко той й говорел за другата. Сърцето й се късало, когато той споменял името й, когато й разказвал как я гледал... Душата й крещяла, но викът й секвал в гърдите й, щом понечила да сподели какво й е. И странното е, че в един момент това момче отново отправило внимание към това момиче. Неосъзнавайки и под замъглеността на съзнанието й, тя се хвърляла в прегръдките му всеки път, щом той разперил ръце. Душата й летяла, щом била при него... Докато се прегръщали, той й говорел красиви слова, а това разтапяло сърцето й...
Но в един миг, както в самото начало, той забравил, че тя съществува и захвърлил... Захвърлил я като стара опаковка...

 

П.п. Това е  първата ми творба и базирана на лични преживявания и емоции.

© Вили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • лошо преживяване наистина... но в сблъсъка с негативите в живота, човек кове характера си и става по-силен...Поздрав!
Предложения
: ??:??