2.04.2014 г., 14:51 ч.

Изванредно сопштение на Македонската новинарска агенцjа 

  Проза » Хумористична
882 1 3
3 мин за четене

 

Живели наши македонци,

 

Денеска 01.04.2014 г. се навршуват три години откако првите македонски астро-нафти стапиja на Месечината. Да си спомниме со солзи на очите той велик рачун шо го направи Македониja от дописката коja изпрати тогаш нашиот специален пратеник.

 

Драги сонароднци - честито!

 Вечерва 1 април 2011 г. првите македонски астронафти стапиjа на Месечината!

Там тиа беа пречекани от месните македонци сос леп и сол! Голема радос:

- Бракjа, вие се вратихте на таja стара македонска земjа после 2 милиона години!

Честито!

 Во таja врска премиерот Груевски получи приветствен адрез от Галактическиот Македонски конгрес, каде мегjудругото пишува:

- Драги Коле, Ве поздравуваме с тоj голем успев на македонската наука и техника. Ви пожелуваме догодина да освоите Венера, по догодина Меркуриj, през 2020 г. да стапитe и на Сонцето - това старо македонско светило! И така додека освоите целата солнчева система!

Агенциjата се извинува за закаснението с кое ке получите това соопштение бидейки оно беше прифатено от бугарскиот сателит и отклонето от Земята кон Jупитер.

Благодарение спешното интервенуване на бракjата албанци нивниот сателит околу

Jупитер успеja да врати соопштението назад кон Земята.

Живела македонско-албанскава дружба за вечни времинjа, докогаж има дор и еден македонец!

Наш репортер от Месечината - Чика Борче-Македонче.

           

Драги сонародници,

            За тиja три години нашата наука и техника постигна оште поголем напредок кон усвоението на Вселенското пространство! Два наши космически бродови беja построени и сега успешно цепат просторот кон планетата Марс. Во единиот летат првите наши раководители воглаве с Председателот на државата Георге Иванов, Премиерот Никола Груевски, како и целиот Министерски савет. Заедно со нив са наjголемите наши новинари, писатели и научници, целата Македонска академиja на науките и уметностите и неjниот претседател академикот Блаже Ристовски. Во вториот брод са натоварени статуите на великите наши прататковци - Филип Македонски и синот му Александар Велики, Клеопатра, императорите Юстиниян I и Василий II Македонец-Бугароубиец, Цар Самоил, Гоцето Делчев, Дамето Груев, Jaнето Сандански и оште 101 наши велики революционери и преродбеници.

            Нашите бродови ке освоjaт планетата Марс и ке изградат Велика македонска република, коja ке стане центар на милионите македонци разфрлени по сите крайшта на Вселената. Така наjпосле македонците ке станат слободни и независни и ке градат своjaта славна македонска иднина далеко от врлите си душмани и неприjaтели.

            Хвала на македонската наука и научници, како и на нашите умни и деjaтелни водители кои успеаja да изведат македонскиот народ кон таквиja блескави перпективи!

 

            От пресцентарот на Македонската новинарска агенциja.

 

 

© Петър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И пак ужасно харесах, и пак съм много доволен от подигравката към тази измислена, комунистическа, "московска" нация.
  • Всичко е казано, няма какво да се добави тук.
  • Харесах безжалостната ирония, сарказъм и заслужена подигравка над комплексарщината и безумните опити за измислена история и величие...
Предложения
: ??:??