11.01.2024 г., 10:26 ч.

Житейски около нас 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
131 0 1
4 мин за четене

На екрана – социолъжка. Типична патка. По едно време беше даже министърка на просветата .

Ето -  солиден аргумент къде е коренът на бедствието в училище.

Сега била професорка – още едно доказателство къде е бедата в образованието. У нас се навъдиха толкова професори, доценти, доктори… Абе, трябва прочистване – от хигиенна гледна точка

Та тая патка самоуверено обяснява – народът е щастлив и богатее. Защото… Дръжте се! Дядовците и бабите получавали мизерни пенсии, ама ДАВАТ пари на внуците си.

Ерго – имат си, богати са, трябва май да им се намалят държавните подаяния…

хххх

Впрочем, наглостта на либералите е неописуема.

А за това е виновна и късата памет народна. Забравихме ли списъците на отхранваните от американски фондации майцепродавци? А тия с дупедавците, сключили договор с партии за възпяването и рекламирането им?

Там е и тая, и куп други, които са изкарвани да преорават народната свяст…

Но не помним…

хххх

Както не помним възгласа: „КОЙ предложи Пеевски за ДАНС?“.

Отговор не получихме.

Днес никой не задава следващото: „КОЙ сложи Пеевски на държавното кормило?“…

Както се казваше в знаменития филм: „И – тишина…“

хххх

Либерастите усилено „отменят“ руската култура и спират достъпа й до хората.

Тоест – признават, че я има.

И показват огромния си страх от нея.

Какво да обсъждаме?

хххх

Френският президент назначил за премиер откровен гей.

Какъвто единият, такъв и другият…

Но е модерно…

А у нас кога ще дадат повече открита власт на „специалните4? Има и готови кандидати – Асената, Божанката, Къдравата Сю…

хххх

Рекоха, че сапунджията щял да бъде заменен от Гаргамелката.

Не схванах логиката един провален некадърник да бъде сменен от друг, различаващ се само по записа за пола в паспорта.

Абе, решили господарите им да сменят тоя с памучето – ще ги заменят.

Макар да ме учудва мълчанието около въпроса за гражданството на Марийката. Двойно… Мечта за всяка секретна служба…

Така че – нека и французите имат свой човек, не само украинците. Въпреки че всички са на посолствоТО и резидент Галя…

А моралистите говорят, че не може да си с две майки. Макар циниците да отбелязват, че тарикат телето бозае от две майки…

хххх

В среднощни доби татове черни разрушили паметника на граф Игнатиев във Варна. Много мразен паметник от жълтопаветните – в основата му има карта на Санстефанска Блгария, а не на Румелия…

После се оказа, че татовете били общински. Видите ли, имали страх някой да не бутне паметника, та сами го разрушават…

А на Шипка щели „да правят ремонт“. И слагат ограда…

Натам си знаем – разфасоване „за ремонт“, преместване „в музей“…

И те ти открито място за отдавна обсъждания паметник на убиеца Сюлейман паша…

хххх

Накрая – за поредния гръмък провал на правителството на неможачите.

Шенген…

Първо – НЯМА воден Шенген, въздушен Шенген, подземен Шенген и тем подобни!

Прехвърлих куп директиви, правила, договори… Има само едно – Шенген. Обещание за свободен преход на хора, стоки и капитали…

Второ – рекламното развяване на Шенгенорган на есхибиционист не носи никакви ползи за нормалните българи. Ни образованието ще цъфне, ни здравеопазването ще върже, ни сигурността ще се появи, ни заплати и пенсии ще станат поне подобни на европейските…

Трето… Абе, за пореден път ЛЪЖАТ и се смятат за много хитри. Само дето народът знае – лъжеш по-простия от теб. Ако не успеееш – значи ти си глупакът…

Е, не им повярвахме…

хххх

Класация на българските юначества:

Трето място – юнакът, що отсякъл трите глави на ламята

Второ място – Крали Марко, що освободил три синджира роби

Първо място – журналистът, посмял да вземе интервю от руската посланичка…

хххх

И очаквам поредния трол да каже: „Това не е така, не е правилно!“, а на въпроса: „А как е наистина?“, да отговори самоуверено като партиен секретар: „Не знам, ама не е така!“…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??