18.04.2022 г., 8:45 ч.

Как да станем инфлуенсъри без да полагаме усилия 

  Проза » Други
818 3 11
2 мин за четене

Темата на днешната ми животрептяща беседа е „Как  да станем инфлуенсъри, без да полагаме усилия“. В днешни дни инфлуенсърството е извор на непрестанно преливащо себеобичане, така че, ако страдате от натрапчивото чувство, че сте безполезен, не се помайвайте, а вадете клавиатурите и пишете! Има много начини да станете фактор в Интернет общността, а оттам – и в собствените си очи. Ето няколко от тях:

Не пропускайте да изкажете мнението си и то най-вече без да са ви го поискали. Ако мнението ви има значение за хората и е желано, то тогава минавате в категорията „гуру“, а там вече ще се конкурирате с Юли Тонкин, което не е препоръчително. 

Не пропускайте да хейтите всичко и всеки, това в днешни времена носи допълнителни червени точки. Критикувайте брутално, с обиди и мръснишки препратки, само така хората ще ви се вържат, че сте компетентен и можете да се справите по-добре от „онези нещастници“.

Във всяка каца с мед има и по лъжичка катран, така че бъдете катрана. Реагирайте с намръщени и погнусени емотикони на всяка хубава новина. Така бързо ще изпъкнете с особеното си мнение в очите на онези, които нямат собствено такова, и ще утолите жаждата им за авторитети.

Хвърлете бомба, че сте забелязал извънземни да пазаруват битова електроника от ЦУМ, че Бойко Борисов всъщност е жена, и че Ахмед Доган е руска холограма. За първите две твърдения ще ви е нужен елементарен фотошоп, за третото няма да ви е нужно нищо.

Редовно изтъквайте близкото си приятелство със звезди от шоубизнеса и политиката. За по-голям ефект може да ги съчетавате, примерно: Брад Пит ви е правил много по-хубаво кафе от Джо Байдън, а в сравнение със Сузанита, Лена Бориславова е направо дърво в леглото.

Всеки ден публиквайте селфита: в мола, в хола, в мазето, в тоалетната, пред Парламента. Ако ви е гнус от депутати, направете си селфи на сметището в Долни Богров. Небрежният поглед е задължителен за мъжете, ако сте жена – напуфете си устните тип „мачкай ма, твоя съм!“

Давайте интересни практически съвети от сорта на: „пет лесни стъпки да научим шаран да играе сантасе“, „как да хванем автостоп с помощта на крик и шнур от фризер“, или, защо не -„как да сготвим огретен в пералня“. Успехът ще е неизбежен, защото забавлението отдавна би шут на съдържанието.

Непрекъснато правете класации „топ нещо си“, примерно: „Топ 50 места, на които кракът ви никога няма да стъпи“, „Топ 10 начина да изорем жената да шефа, без да настъпим мотиката“ и т.н.

Има още много начини да блеснете поне с присъствие, но повечето от тях изискват да правите качествено и смислено съдържание, коментарите ви да са обмислени и точни, съветите ви да помогнат на много хора и тем подобни глупости. Тук обаче говорим за лесния начин, защото все пак темата ни е „Как да сме полезни на себе си“, а не „Как да сме полезни да другите“.

Всеки, който хейтне този семинар, вече е звезда. Както виждате, помагам с каквото мога.

© Илиян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ох, не ставам за тая работа....
  • Отдавна не бях чел такъв забавен текст 😂!
  • Така е написано, че човек да се чуди да се смее ли или да плаче, че живее сред такива стойностни и уникални хора.😁
  • Е, браво и от мен,... тъкмо търсех справочник -въпросник, как да станем инфлуенсъри, и ето ти безплатно приложение тук...
    Ими то, и на нас какво ни пречи да сме такива, даже допускаме и правописни грешки, като кандидат- инфлуенсъри, де.. Наскоро,един колега беше възкликнал '' Петкановите и да се разведат, оттърване от тях няма,..'' значиии, популярността е голямо нещо, макар, че не знаят кога сме се освободили .../ цитат от Ергенът /
  • Препоръчвам, усмихна ми седмицата.🤣
  • Мдааа, "БГ-инфлуенсърки". Едно време им викахме най-обикновени "уруспии" :D ... Иначе, много забавен текст. Браво!
  • Охооо, имам си цяло стихотворение. Благодаря за усилието, чувствам се нахейтен за години напред!
  • дай линк към канала ти, инфлуенсърО!
  • Дадох оценка -5. Хейтвам те! 😉
  • „как да сготвим огретен в пералня“ как да спечелим от лотарията без да участваме; как да направим козунак без яйца, мляко и захар и как да научим кучето само да се разхожда и да пазарува в сряда и петък; е, без усилия не може - усмихна ме
  • Неоценима помощ!
Предложения
: ??:??