8.05.2022 г., 17:04 ч.

Как да я преметнем 

  Проза » Други
595 0 3
1 мин за четене

Няколко прости трика как кощрамбата да не ви хване, че сте пиян на мотика, въпреки че очите ви святкат като фара край Шабла.

Първо и най- важно: дръжте се естествено! Ако повърнете, моментално кажете нещо от сорта на: "Готвиш като майка си, ма! От глетавата ти яхния не мога да спра да драйфам!" Опитайте се да го кажете, без да фъфлите и без да заваляте думите!

В никакъв случай не предлагайте да измиете чиниите - жените имат усет за фалша и веднага ще заподозрат, че сте на черешата! Същото важи и за изхвърлянето на боклука, тупането на килима или, не дай си Боже, за доброволно изпълняване на съпружеските задължения. И въобще, всяка самоинициатива ще ви тласне към ненужни проблеми. Бъдете мъжът, с който се е примирила и когото очаква да види!

Ако не можете да държите права линия, натякнете й колко криво е налепила плочките в коридора и че само като ги гледате, свят ви се извива. Същото важи и ако паднете по нос - там пък се възмутете от некадърността й да нареди паркета в 2D равнина..

Ако ви попита защо очите ви светят, отговорете й, че тя е вашето слънце и очите ви само отразяват нейната Божествена светлина.

Няма жена, която при тези думи да не ви нареже салата и да не извади от скритата ракия, дето я пази само за гости и за любовника си.

Много важно нещо: не се опитвайте да изговаряте думи като "паралелепипед", "протосингел" или "Клитемнестра"! Това така ще върже без друго вързания ви език, че провалът ще е с гръм и трясък. После не се чудете, че спонтанно ви удря с нещо, което за баланс ще има лесно и кратко име - "черпак" например.

А какво правим с миризмата? - ще попитате вие.

Първи вариант: кажете добра дума за майка й. Това така намирисва, че никоя друга миризма няма шанс да стигне до косматия й нос.

Но за най- сигурно се насмучете с водка.Тя не мирише, лошото е, че не оставя спомени и е твърде вероятно на другия ден да се чудите каква е тази прощална бележка от жена ви.

Ако, след като я прочетете, ви иде да се натряскате от радост, готов съм да ви дойда на гости.

Водка не пия, пазете я за следващата ви жена!

© Илиян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това имах предвид - разкрити сте
  • Таман, да знаят къде да внимават.
  • Ценни съвети , обаче имаш и жени читатели.
Предложения
: ??:??