4.03.2023 г., 23:16 ч.  

Какво показа срещата Байдън - Шолц 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
637 7 4
2 мин за четене

Тя не показа, а доказа пълната зависимост на Западна Европа от САЩ. Ясно е, че на ЕС повече не може да се гледа като на самостоятелно образувание. Това ще бъде съвсем строго доказано от последователното привикване и на другите ръководители на ЕС във Вашингтон. Българите си мислеха, че са се избавили от двата полюса на Изтока и Запада /в лицето на Русия и САЩ/, получавайки убежище в уж независимия ЕС, но се оказаха жестоко измамени. Оказа се, че създаването и разширяването на ЕС е било всъщност инспирирано от САЩ с идеята да се създаде голяма платформа, удобна за пълен контрол с помощта на назначени по втория начин марионетни-ръководители на големите държави от общността, такива като Шолц и Макрон. Ползата от подобна платформа за САЩ е очевидна. Тя е като огнеустойчива ръкавица, с помощта на която САЩ могат да бъркат и да разравят огнищата спретнати от тях в невралгични точки на европейския континент. Какви са целите на САЩ. Те са повече от прозрачни. От една страна бързо и безконтролно забогатяване от войните, нещо което виждаме, че вече е очевиден факт. Но главната цел на САЩ е друга. Тя е да се предизвика разпад на Русия, с цел  разграбване на несметните й природни богатства, а после да бъде започнат кръстоносен поход срещу Китай, който също да завърши с аналогичен резултат. План по-амбициозен и от този на Адолф Хитлер. Постигайки тези две цели САЩ няма да имат повече нужда от ЕС и ще го разпаднат в най-кратки срокове. Цялото пространство на Европа и Русия, както и на Китай, ще се превърне в зона на нескончаема нестабилност, добре дошла за САЩ. Дългата американска ръка ще богатее от тази нестабилност, контролирайки я дистанционно като абсолютен хегемон. Европейският континент ще се превърне в действащ вулкан от политически трусове и войни. Положението на България ще се окаже тогава най-плачевно, защото тя е лишена от средства за елементарна защита в случай на военна заплаха отвън. При това положение ще бъдем погълнати от други - по-силни от нас държави, имащи апетити към нашата територия, възможно и поделени между тях, а българският народ окончателно ще изчезне, дори и физически. Единствената ни надежда сега е в Китай, който заедно с Русия може да осуети агресивните планове на военнопромишления комплекс на САЩ. Дай Боже това да се случи и  да се влезе в епоха на нова студена война, при която да има отново паритет между Изтока и Запада. Това не само ще реши проблема с Украйна, но и ще постави България в завидната роля на златна среда между Изтока и Запада, доказвайки, че наистина Бог е българин!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Прекрасен анализ! Бог да пази България!
  • Да, харесах статията. Не с всичко съм съгласен. Но авторът съвсем убедително и аргументирано обосновава тезата за своеволния и алчен хегемонизъм на САЩ. Това е... тъжно и вярно. И е като антипод на вялата, отпусната, сковано реглментирана Европа, и като урок за Русия и Украйна. Пише ли човек верни и искрени неща, трябва да уважим думите му.
  • Много си прав ,Приятелю!!!Ние сме между четери избухливи коня по средата с одрипано магаре и си мислим че сме рицаря на белия кон!Докато се мъти водата много мръсотии стават!А що се отнася за ,Бог то той найстина е,Българин но май започна да се съмнвва в нас че сме такива!
  • Дано се решат проблемите по безкръвен начин, иначе природата няма да ни го прости! Съжалявам украинците, понесли толкова жертви и разрушения. И невинните войници, които Путин изпрати да мрът. Ако скочат още изроди, като него, светът ще загине!
Предложения
: ??:??