29.11.2022 г., 10:33 ч.

Като бродиш по света 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
324 5 12
1 мин за четене

Сутрин. Кокерът ме извежда на разходка. Следвам го. А той души, спира, изследва, върти се, връща се, внезапно се втурва – иска да мине под колелата на автомобилите…

Готов за български политик – ни знае къде отива, ни защо, нито го интересува реалността. А съдбата на тоя, дето го следва – хептен…

хххх

Служебно лице…

Служебен задник…

хххх

Поредна мисирка. Починал заслужил спортист, мисирката чете от аутокюто и завършва: „Лека му памет!“. Идиотско съчетание от „Лека му пръст!“ и „Вечна му памет!“…

Мисирки…

хххх

Като видя по медиите оптимистични информации, все се питам: къде е подвеждането?

хххх

Той не скучае – няма въображение…

хххх

Европолитик: „Който поддържа температура над 18 градуса в жилището си, погазва евроатлантическите ценности“…

Аз съм пред пламтящата камина – изглежда съм народен враг.

Впрочем, някой знае ли какви са тия „евроатлантически ценности“?

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Пепи, Лина, Вики, Акеми!
  • Мила, родна картинка.
  • Дръж се за каишката на кокера! Поздрави!
  • Що пък евроатлантическите? Ние да не сме били и на Атлантика? 🥺
    До сега се имах за балканджийка, май ще излезе, че съм атлантийка! 🥺

    😅 🤣 Вчера гледам един господин как си разхожда кучето и си помислих "Кой кого разхожда?!"
  • Толерантност, солидарност, зачитане на чуждите интереси. Все такива били евро ценностите и водели до спокоен живот и просперитет. Само дето още не се е намерил човек да ми обясни защо араби, китайци и японци не бръснат тези ценности за гнила слива и пак просперират.
  • Благодаря, Надя, Петре!
  • Търсят място да се... И кучетата, и политиците. Че ги храним - едните, защото са ни домашни любимци - другите, защото сме им любимия добитък. За впрягане, стригане, доене...
  • Разсмя ме, от кучето следотърсач до еврочерноморските ценности.
    И аз съм като неизпълнител на евродирективите, обаче прикрит, локалното ми парно бумти на 25 градуса. Но ако някой позвъни на входната врата,слагам веднага шубичката и нахлупвам скиорската шапк.... Студено е в къщи, какво да се прави, щом са директиви от горе, трябва да се спазват. Макар и замаскирани.
  • Благодаря, Тоти, Скитнице!
    Туй жените много обичат глагола "набиват"...
  • Точно и аз щях да попитам, какви са тези ценности дето постоянно ни ги натрапват (щях да кажа - набиват, но се въздържах )?
    Браво!
  • 4 - до къде я докарахме, .
    Поздрави! Успех!
Предложения
: ??:??