21.02.2023 г., 11:53 ч.

Като се огледаш в блатото 

  Проза » Други
567 6 12
7 мин за четене

Дебилен елит за дебилите

Ами каквото повикало… Електорат – с остра интелектуална недостатъчност, смятащ, че е с комплекс за малоценност, макар всъщност да не е комплекс…

И съответният елит – „елит“…

Няма да споменавам ронещите словесни бисери Тереза Мей, Борис Джонсън и Лиз Тръс. Направо поглеждам към днешната фалшива звезда Риши Сунак. Блеснал с гениалното откритие, че трябва да се дават на нацистите боеприпаси, защото те са произвеждани за война с Русия. Хем издава каква е основната  цел през последните стотици години, хем за пореден път изказва гласно истинската причина за войната…

И то близка до западняците цел. Нали сам Борел заяви, че „ЕС е украинската армия“…

Потвърдено от генсека на НАТО Столтенберг, бивш правоверен комунист: „Някаи се тревожат, че нашата поддръжка за Украйна ще доведе до ескалация… ако Путин победи, това ще направи света по-уязвим“…

За него изборът между загуба на бандеровците и Трета световна е ясен…

Подобно нещо заяви полският премиер – „… изходът от войната е избор: или Украйна да победи, или ЕС да загуби…4

За нас?

Ами такъв е „елитът“ в Европа и по света. Полуграмотен, но дресиран и изпълнителен. Като електората си – пуделите, деца на комунисти, дали им погрешни космически имена…

Важното е, че сме постигнали пълна демокрация – всеки дебил може и стане „елит“… Та ако ще да е Борис, Иван, Юрий…

Ето външната министърка на Германия Аналене Бербок. Сътворяваща фурор с невежеството си.  Развълнува почитателите си с разказа за държавите, „намиращи се на стотици хиляди километра от Германия“. Макар лошите географи да са уточнили, че обиколкта на Земята по екватора е само 40 000 километра.

Или смайването на завършилите поне пети клас: „Ако Путин не обърне политиката си на 360 градуса, то възможност за безопасност на Украйна в дългосрочен план при неговото управлние няма…“

Що само на 360 градуса? Ми да беше рекла 720… Или 1440… Да се повърти пустият Путин като въртилатор, както викат у нашенско на вентилатора…

Женичката някога тренирала скокове на батут, явно мозъкът й съвсем се скашкал…

С математиката е зле новият министър на войната във Великобритания Бен Уолес, публично заявил, че Русия е хвърлила на фронта 97% от армията си…

И в ръцете на подобни дебили се намира ядреното куфарче… Както и съдбата на почитатели и цъкащи наблюдатели…

хххх

Мълчанието па приказливите мисирки

Една след друга се появиха две статии-разследвания на знаменития американски журналист Сиймур Хърш.

В които той в прав текст посочва виновниците за терористичния акт - взривяването на „Северен поток“. Байдън и обкръжението му. Включително Невидимия, с когото президентът често се среща и ръкува…

За президента е ясно – той публично се закани, че ще взриви газопровода.

Оказа се, че са му помагали американски специални части, както и норвежски военни.

Нещо повече – кой е виновникът са знаели европейски политици, сред тях германските държавни ръководители…

Възможната реакция на подобно заявление е в два варианта. Първият – отричане и търсене на наказание за автора по съдебен път.

Само дето в САЩ и Европа се замълча…

Тишина…

Дори закани към автора няма…

Нещо повече – веднага видни бизнесмени са поели закрилата над него – охрана, адвокати, медийна защита.

От която се оказа, че няма нужда – никой не го обвинява, дори не го споменават…

В действие е вторият начин – да се премълчи.

Защо?

Ами ако вземе да вади доказателствата, които със сигурност е подготвил?

А целта на разкритията, според мен, е ясна. Прощаване с Байдън. Прекалено вреден взе да става. Републиканците го помитат от изборите догодина, демократите си разчистват терен. Който и да е – няма нужда да се говори за терористичния акт.

Виж, догодина може да позяпаме продължние на атаката – по време на изборите…

По-интересното е – а защо съюзниците на САЩ си мълчат? Особено германците. Ударът е върху енергетиката им – значи върху цялата икономика.

Шолц и другите лакеи мълчат…

Американските газодобивни компании са доволни, норвежските също – увеличиха печалбите. Набързо продажбите им на газ за ЕС скочиха…

А пък арабските държави – печелещи от газ и нефт, се замислиха. Още повече, че наскоро закупиха системи „Пейтриът“, но когато „неизвестни“ дронове удариха по добивните кули…. Нито една ракето не порази някой от агресорите…

Затова пък американците свалиха метеорологични балони. Китайски, викат, били…

Хубава идея за отвличане на вниманието.

Но и този път неуспешна. Следва?

Дето викат нелепите телевизионни мисирки – въпрос с продължение. И то не едно май…

хххх

Господ си знае работата

Няколко часа преди Байдън да излети за Киев, хората му звъннали на Путин. За разрешение…

Руснаците се подхилили и казали: „Пазарна икономика е. Знаете ли колко струва една ракета? Летете спокойно, нямаме излишна стока…“

Хххх

Някакви нерегламентирани въпроси.

Първо – абе, какво стана с полетите до Луната? Преди половин век трасето до там стана като чаршията – за разходка.

И внезапно – нямало как да се лети, изгубили се документите, а лунните камъни се оказаха земен чакъл…

Ние, дето сме убедени, че теорията на конспирацията е създадена, за да скрие конспирацията, просто се питаме – какво, аджеба, става? И гледаме вредни филми като „Кеприкорн 1“…

Два варианта – или полет не е имало, или половин век спътникът се използва без знанието на нормалните хора…

Мълчат и конкурентите от бившия СССР. И те що скелети трупат в шкафа…

Или – какво стана с овцата Доли? Клонираха я и…

Ни звук!

Та разни безотговорни хора се сещат за филма „Острова“, където отглеждат хора за резервни части. /Идея, която и аз съм използвал няколко пъти/…

Та си обясняваме дълголетието на някои лица зад завесата, претенденти да са в невидимото правителство…

А иначе – тишина…

Теория на конспирацията – вредно нещо…

хххх

Цензура в името на щасктливото евентуално утре

Роалд ДСал – великият норвежски писател, автор на книги за възрастни и деца. Макар аз бих се позамислил дали, примерно, „Матилда“ или „Семейство Тъпашки“ не са откровено книги за големите…

Британското издателство „Puffin Books“ наело редактори от „Inclusive Minds“ и със съгласието на фирмата, държаща правата на творчеството на писателя – „Roald Dahl Story Compan“, отредактирало книгите…

Оставям настрани въпроса – как правата на един автор, създал творба на изкуството, могат да станат чужди, на някой урунгел с пари…

По-важното е – какво дава право на подобни „държатели“ да се смятат за властелини на вечното и чуждото?

Например, в „Приключенията на Хъкълбери Фин“ или „Отнесени от вихъра“ да няма негри, а някакви се афроамериканци…

Тук пък рендето е дълбало по-нежно и по-яко. В „Чарли и шоколадената фабрика“ „невероятно дебелият“ Август е станал просто „грамаден“. Да не се обидят планините сланина, когато се видят…

В новото издание на „Вещиците“ магьосницата, обрисувана като обикновена жена, вече е „ водещ учен“, а не някаква си „касиерка в хипермаркета или печатаща писма за бизнесмените“.Да не се обидят жените, занимаващи се не с интелектуален труд…

Глупаво? Откровено тъпо!

Опит за убийство на творец – посмъртно…

Но това е само началото. Натам – като при скачащия от стотния етаж, дето си казал, когато стигнал десетия: „Дотук зобре. Натам да видим…“

хххх

А масата дебили

Е, дебилите – управляващи, публика и активни пудели… Даже цензурата не им помага да скрият истината за психоотклоненията си…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Дочке!
  • Даа в цензурата е и миналото и сегашното и бъдещето. Нищо не е такова каквото го знаем( сме го чели!
  • Благодаря, Елке!
  • Поздравления!!!
  • Благодаря, Надя, Петре!
  • Мъдър си, сенсей, мъдър. И колкото повече се оглеждам, толкова повече ми се мълчи.
  • Интересно подбрано...Но , защо се учудваме, на послушните деца дават шоколадче, а другите да гледат и се учат.
  • Благодаря, Красе, Пепи, Георги, Пламене!
  • Генек , 👍добра подборка ... тъкмо се чудех дали да бръкна по - дълбоко ... за мото ще бъдат няколко думи от Telegram - ' с востока - строители, с запада - каратели' ... 😎
  • 😄хем ми е смешно, хем тъжно.
    Но и оня надпис '150 г от рождението на Левски" по време на предаването от Карлово по BTV...
  • Имаше една игра -балонът се надува, надува, надува...
  • Добре подбрана колекция от велики мисли и сентенции, до които и Галактически мислител не би достигнал...
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??