12.06.2009 г., 13:53 ч.

Кога грознота е красиво, а красивото - грозно 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
3134 0 17

 

КОГА ГРОЗНОТО Е КРАСИВО, А КРАСИВОТО – ГРОЗНО

 

Когато изневеряват, облечената и късокрака лъжа е единственото създание от женски пол, което мъжете предпочитат пред голата, дългокрака истина.

 

 

 

 

© Венчо Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ами съжалявам, Нели. Достатъчно е дъвкано по-надолу, за да го повтарям. Щом приемаш-приемаш. Живота ти става поносим, но лъжата едва ли става красива.
  • лъжите правят живота по-поносим
    и за двете страни,
    затова едната лъже, а другата приема
    кое е грозно и кое красиво - не разбрах
  • marco777 (Марко ),
    "За разлика от мъжа, няма жена която да легне с първия срещнат..."
    Нали за това става въпрос - че има мъже(както сам пишеш), които "лягат с "първата срещната"(превзети отвътре,разбира се, с няколко погледа отвън или с лъжа, за която знаят, както пишеш), докато друга жена, която лъжат (предават), ги чака в къщи. (Из сайта също можеш да срещнеш подобни сюжети). Колкото за жените, повярвай, има причини да ги познавам добре. Има различни(както има и различни мъже), но тук не става въпрос за тях.
  • Съжалявам ,приятелю.Не познаваш жените.
    Никой не изневерява ако обича. Няма такава причина "нагон" - Белла ти го каза.За разлика от мъжа, няма жена която да легне с първия срещнат защото е "закъсала".Вярвай ми.Потърси грешкатав теб, не в жената до теб.Опитай се да разбереш желанията и.Говорим за " РАЗБИРАНЕ" на желания.Всяка жена е различна и това си е нейно право.Тя е като крепост ,която се превзема само от вътре./ тук е мястото на усмивката/

  • Нещо се разминава тук...
    Наивно, недоогледано, неостроумно, неистина...

    Какво ли мислят французите по този въпрос...

    ПП Un mensonge - лъжа /френски/, съществитрлно от мъжки род...

    НО ПЪК ПРОВОКИРАЩО!!!

    За това - БРАВО!!!

  • Andromaha (Белла), ако аз го "ползвах", нямаше да напиша това. Ако някои не го "ползваха", не биха оспорвали написаното.
    akonitin (Никодим Сертов), на някои самозаблудите просто са им удобни.
  • Откровенчо, не се сърди ся, но си е така, любовта е някъде от втората сигнална система (душата), а втората сигнална система ни е дадена да управлява поривите на първата сигнална система (плътта). Поне аз не познавам човек който може да си изключи висшата нервна дейност в някакъв момент. Често просто не знаем какво точно е любовта и приемаме за такава нещо друго.
  • Е, мисли си, че няма и ме остави на мира.
  • Ами глупаво е за ония, които го правят заради единия секс, момиче. Много глупаво. Ама са много и не са в лудница.
  • marco777 (Марко ),
    не изключвам да ти е приятно да чуеш това, но по-интересно е дали би го казал на жена, която обичаш.
    Защото да лъжеш и да те лъжат са две твърде различни неща. На мен не би ми доставило удоволствие да го чуя, нито да го кажа.
    akonitin (Никодим Сертов). Не обичам самозаблудите. КОГАТО истината е грозна (т.е., когато между двамата няма обич), докога може да помага една красива лъжа? Както вече отговорих – не става въпрос за такива случаи. Вероятно мисълта “При нея и децата ми е одрипано и грозно, но аз оставам като нещастна жертва с тях, докато се крия в “красива” лъжа” удовлетворява някои мъже. Но какъв е смисълът на такова съжителство, как се чувства жената до тях, която най-често е и майка на децата им и на какво ще се научат децата от такъв баща? Децата, особено в ранна възраст, обичат най-силно от всичко майка си и много трудно биха простили нейното страдание на оня, който го причинява. Но, пак повтарям, не става въпрос за такива случаи. Те са трагедия. Става въпрос за случаите, когато в семейството си мъжът може да получи онова, от което има нужда, но НАГОНЪТ го кара да го търси другаде, макар и да разбира че това е само секс, без да се замисли дали си струва. Съжалявам ако не са ви известни такива случаи.

  • Красивата, добре поднесена и дългокрака лъжа, е много по - добра от одрипаната и гола истина. " Зная, че ме лъжеш, но ми е хубаво с теб"- не са ли ти го казвали?
  • На заглавието - когато ги облечем в самозаблуди (красивото и грозното, пояснение за автора).
    Самата мисъл няма да коментирам.
  • otkroven4o (Венчо ), виж сега: афоризмът ти е находчив, макар и малко ..............

    Заглавието е почти несъответно на съдържанието на афоризма, освен това подвежда-кара човек да предположи, че под него ще има нещо наистина ценно и интересно (по темата на заглавието), каквото, надявам се, ще поднесеш в един следващ афоризъм! Поздрав!
  • Белла,
    нагонът е общодействащ и общочовешки, защото е инстинкт. Животът е пред тебе - ще имаш време да разбереш за колко много хора инстинктите са водещи в поведението им, макар че оня Бог, в който вярваме ни е дал разум, за да ни отличи от животните. И точно за това става въпрос.
  • Нагона, Белла, нагона. За тези твърде чести случаи става въпрос. Другото е трагедия.
    Пише се Одобрявам.
  • Andromaha (Белла), ако на тебе ти липсва нещо, на мене нищо не ми липсва. Защото вероятно знаеш онова популярно изречение на Екзюпери, кое е най-красивото. Махите, колкото млади, красиви и голи да са, все някой ден се женят и тогава запяват друга песен. Защото верността на мъжа не зависи от красотата на жена му, а от онова, което има в главата си. А изневярата, освен че е лъжа, е и грях според заповедите на оня Бог, в който вярваме. Защото с изневярата се застрашава семейството, а то е свято, пак според оня Бог, в който вярваме. Благодаря за намигането.
    Петя,
    в случая имах пред вид семейството като красива истина, защото то е такава. Точно изневярата го превръща в нещо грозно. А тя не може да се скрие. Или трябва да се свиеш в тъпия ъгъл, или да хванеш и ти същия път.
    Благодаря.
  • Ами, каквато и да е лъжата,все е лъжа-грозна,красива,подла...Боли от нея,но боли и от истината...Да научиш,че липса всеотдайност в отсрещния човек...
Предложения
: ??:??