26.07.2005 г., 22:57 ч.

Край без надежда 

  Проза
1580 0 6

                                  Край без надежда

Пустош и самота навсякъде. Нищо друго освен безкрайното море от пясък и тежкото мрачно небе разстелило се отгоре му. Толкова тежко, че дори и най-силната буря не би помръднала и една от безбройните песcчинки. А отгоре огненото кълбо е набелязало своята жертва. Насочило е цялата си енергия срещу някакво бледнеещо петно, което едва се влачи между вълните на пресъхналия океан.Това петно всъщност е отражение на душата на скитащ самотник. Той отдавна обикаля сред нищото без да знае какво търси и защо го търси. Това изглежда безкрайно за него, защото той не знае, че с всеки изминал миг слънцето просмуква и последните сили от немощното му тяло. Когато скитникът падне от него ще остане само материя, която ще се пръсне на хиляди прашинки от натиска на небесната просмукана с влага пелена. Тогава всяка от прашинките ще намери своето място в безбрежната пустош, но до тогава бледнеещото петно ще продължи да се влачи безцелно върху сухите елементи на безкрайната пустиня.

© Ицо Саков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз съм Лолита


    Аз съм Лолита.

    Аз съм малка фея откраднала изяществото на жена.

    Аз съм малка жена откраднала разума на мъжете - съблазън в малко шишенце.

    Аз съм приказно странна грация, сплитаща фантазиите.

    Аз съм тайна с капризен, душеубийствен и ласкав чар.

    Тънък, едва уловим зелен дим от гореща лукавост.

    Аз съм енигма, аз съм вълшебство - открадвам радост, чувства и тайни.

    Аз съм секунда и всичко за мен е игра.

    Дори разбита, изпепелени сърца.

    Обличате ме в шарени представи, а всъщност съм просто невинност

    Въвличате ме в мътни фантазии, а аз съм просто ефирност.

    И без да искам ставам пожар.

    Но аз съм дете!

    Похотта ме ужасява, няма плът моето въображение.

    Страсти, копнежи и дълбоки, скрити мисли не се вместват в детските очи.

    И в онзи миг - фойерверка, когато ме обсеби мъжката решителност и няма да мога да спра прегръдките, целувките, желанието... Ще се срине моят свят!

    И аз, ах, ще бъда просто Лола.

    by:Ина Герджикова



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Нагледен пример за това що е хубава импресия, ако ти се чете
  • Нещо между разказ, есе и стих без рими

    Изразява емоции, чувства, мисли...Кратичко. Поетично. Няма случка. Няма и публицистичен характер, за разлика от есето....
  • Аз не съм много навътре...та искам да питам какво точно е импресия?Нещо абстрактно ли какво?
  • Да, наистина не е лошо импресиите да се отделят от останалите неща. Защото това не е точно разказ.
  • То е разказ ама го забравих да го настроя при публикуването
  • Хубаво е. Хубава е тоест. Импресия.

    Трябва да направят един нов раздел - за импресии. За да не се смесват със стиховете.
Предложения
: ??:??