14.04.2011 г., 17:16 ч.

Лъжец 

  Проза » Други
1376 0 4
3 мин за четене

Днес съм дъждовна. Мислите ми от дни са влажни, лепнещи и водещи към тежки простуди емоциите ми. Не мисля, че вината е в мен. Не мисля и че черните мрачни облаци в характера ми са се събрали от само себе си.

Ти си лъжец! Не лъжеш само мен, лъжеш и себе си. Което пък те прави патологичен лъжец, защото си вярваш. Сменяш посоката на вниманието ми всеки път, когато шестото ми чувство кара кожата ми да настръхва. Опитваш се да ме приспиш, а не си даваш сметка, че аз знам. Смрадта от лъжите ти вече се е набила в носа ми и я усещам дори, когато помръдваш притеснено или поглеждаш в страни.

Всичко това е плод на усилията ти да изглеждаш мъжкар. Не се трови. Мъжкарите не лъжат. Не се опитват да надскочат собствения си потенциал. Не се оплитат в мечти, които представят за реалност, за да изглеждат истински. Те подчиняват с един поглед. Как ли? Жената обича силата, властта... И когато усети надмощието на другия, се покорява, защото това действа на центровете и на удоволствие. Присвива очите си, става сластна, гальовна и хитра.

Не можеш да го провокираш това знам, защото си лъжец. Усещаш силата ми, ти си я изкарал наяве. Защото аз оцелявам въпреки теб. А това те смачква. Изстисква ти последните лъжи, за да се докопаш до леглото ми. Аз знам. Прочела съм и страха ти, прочела съм и измамата ти. Единствената причина да си върху мен в момента е, защото аз те желая. И когато ми писне, ще ти посоча вратата. Защото не си ми нужен.

Утре ще отворя очи и светът ще продължава да се върти, а аз даже няма да почувствам онези пеперуди в корема си, които остават, за да напомнят за любовната нощ.

Помисли преди да се похвалиш на приятелите си! Съветвам те. Не е сигурно дали истината, колко си притеснен в леглото с мен и колко фалстарта си имал, няма да лъсне един ден, когато ми омръзне да съм любезна с теб.

И друго ще ти кажа... Когато твърдите, че сте силният пол, е добре да имате подкрепа на думите си. Познавам достатъчно от вас. Живяла съм с няколко от вас, включвам и баща си, Бог ми е свидетел, не съм от търпеливите. Но познавам само един мъжкар, не е баща ми. Той никога не лъже. Той никога не задава тъпи въпроси, той знае. Той никога не се съмнява в себе си, защото може. Той кара жената да си знае мястото, а тя е щастлива да стои там. Замисли се над това!

Да, научил си си урока - жената обича с ушите. Но не е глупава. Затова ти се вдигат скандали. Не ти се сервира вечерята и в един ден те напуска, като те съветва да пукнеш, за да не затормозяваш света повече с присъствието си.

Правя ти услуга в момента. Не се чувствам неудобно да ти кажа колко си жалък в очите ми. Смешен си ми, когато ставам от масата и те принуждавам да платиш сметката. Вместо обаче да осъзнаеш, че ти се подигравам, решаваш, че съм меркантилна кучка. На мен обаче това не ми пречи, защото аз нямам комплекси, за разлика от теб. Не съм и стисната, като теб. И знам добре правилата на живота за разлика от теб.

Ловецът гони плячката си настървено и се бори с другите мъжкари за нея. Пази я ревниво с цената на живота си. Не хаби сили и средства, за да притежава, упражнява правата си и подчинява. Знае кога да бъде мил и кога да задоволи капризите. Защото е наясно какво е ценно в живота. Мъжкарят не залага на количество, скъпи! Той цени качеството.

Това е, казах ти го в прав текст. Казвам го и на останалите като теб. Жалки сте, страхливи сте, лъжци и лицемери сте. Вече и като играчки не сте ми интересни, защото не предлагате нищо ново. Така че ще взема да сменя магазина...

© Деси Мандраджиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??