19.02.2008 г., 22:10 ч.

Любовникът (част втора) 

  Проза » Разкази
3029 0 45
8 мин за четене

След един ден отидох в бара. Още с влизането я видях. Седеше на сепарето с цигара в ръка и кафе с кола. Приближих се и казах:
- Съгласен съм! Не зная какво още ще искаш от мен, но съм готов да изживея новите емоции.
Ени се усмихна.

- Седни! Едно малко бренди и кафе. – поръча тя на сервитьорката.
По-късно бяхме у тях и отново правихме секс. Този път Ени беше моята учителка. Наистина имаше много неща, които не знаех. Но се оказах прилежен ученик. После започнахме през ден да се срещаме в бара, след това идвахме тук в къщата И. Без много приказки се събличахме и се отдавахме на магията на секса. Всеки път различно. От нежно до неконтролируемо животински. Но винаги след това страхотно удовлетворени. След това вечеря и таксито до апартамента ми.
Измина месец от започването на връзката ми с Ени. Тази вечер, щом се видяхме, ми се стори по мълчалива от обичайното.

- Вики (така ми казваше тя), когато отидем у нас, ще ти кажа третото условие. Мисля, че е време да го узнаеш.
Кимнах с глава. Щом отидохме у тях, тя ме настани да седна на дивана в хола. Необичайно за мен.

- Вики, сега ще ти предложа нещо. Но този път ще искам отговор от теб веднага. Независимо от него, да или не, нещата между нас ще си останат същите.
- Слушам те!
- Вики, в този град имам три приятелки, които имат същата нужда като мен.
- Да не искаш да кажеш, че...
- Моля те, чуй ме! Не бързай да говориш преди да си чул всичко. Моите приятелки са омъжени. Имат си семейства, деца. Единственото, което им липсва е мъничко внимание. Дома те не го получават от заетите си с работа или други занимания мъже. Да не говорим, че получават интимност само в определени дни. От теб се иска, когато не си с мен да бъдеш с някоя от тях. Дали ще правите секс или само ще си говорите, това зависи само и единствено от двамата. Аз няма да ви се меся. Ще се срещате тук. Ще имаш ключ от къщата и първият етаж е на твое разположение. Но когато си с някоя от тях, на втория няма да идвате. Съгласен ли си?
- Да, Ени. Съгласен съм. Да ти призная, помислих, че ме гласиш за жиголо на приятелките си.
- Жиголо... Ако исках да си жиголо, аз самата щях да ти платя още първия път. За мен ти си любовник. За тях, както решиш. Сега искам да правим секс, а утре по това време, те чакам тук. Тоест, не аз, а първата ми приятелка.
На другия ден с такси пристигнах в къщата на Ени. Отворих вратата и влязох. Вътре ме чакаше миловидна блондинка. Пристъпих и подадох букета с цветя, който бях купил специално за случая.

- Виктор.
- Радинела.
Последваха минути на неловко мълчание. Поканих я в хола. Седнахме и заговорихме.

- Аз... малко ми е необичайно това, но Ени спомена, че си много мил.
- Мил...? В какъв смисъл?
- Всякакъв. Интимно и иначе.
- А ти? При теб какво е? И между нас какво ще е?
- При мен... Мъжът ми е зает прекалено с работата си. Може би си чул за него, адвокат Грозев.
Ха сега. Че кой не го познаваше. Най-добрият адвокат в града. А жена му тук търси при мен нещо, което той не и даваше.

- Не ме поглежда като жена вече. Рядко се сеща за мен. Веднъж, два пъти в месеца. Отначало мислех, че има любовница, но не. Вманиячил се е в работата си. Синът отиде да учи в Пловдив и аз сама. По цял ден. Добре, че Ени ми каза за теб.
- А аз какъв ще бъда за теб? Искам отсега да се изясним.
- Не искам да те разочаровам, но любовници няма да бъдем. Не мога да му причиня това. Но ще се радвам, когато се виждаме да си говорим. Искам да бъдеш човекът, на който ще мога да се оплача и с когото да споделя. Да можеш да ми дадеш съвет.
Вътрешно в себе си бях доволен от началото. Не ме биваше много по съветите, но щях да опитам. Какво ли ме чакаше обаче с другите две?


Следва продължение...

© Христо Костов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ице ти си имал рожден ден ,но не съм влизала в сайта от доста време и съм го пропуснала ...Сега те поздравявам ,бъди жив и здрав и много обичан !!!
    Да видя сега завършека на историята
  • Благодаря на всички!!!
  • Ауу, рожденик! И аз да го пропусна...
    Поздрави, Ице! Да си жив и здрав!!!
  • Бладодаря, че те познавам, Ице!
  • Не съм го прочела още, но бързам да честитя рождения ти ден докато не съм много закъсняла
    Ице, бъди жив и здрав и още дълго да ни радват твоите прекрасни творби!
    Останалите пожелания тук:
    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=99727
  • Благодаря за всички пожелания!!!
    Лека нощ!!!
  • Честит Рожден Ден Романтико!
    Много здраве, щастие, любов, и вдъхновения!
  • Благодаря на всички!!!
    Спокойна нощ!!!
  • Честит рожден ден, Ице!!! Сбъдване на мечтите ти ти пожелавам!!! Радвам се, че не разбирам такива жени, не, направо съм щастлива!!!
  • Честит рожден ден, Ице!!!! Бъди жив и здрав!
    Сърдечни поздрави!!!
  • Честит рожден ден!Днес му е времето да се отпуснеш...

  • Ице,бъди си такъв-даващ,обичащ,искащ!
    Нека душата ти е скитница усещаща света със зримото!
    Бъди щастлив по начина,който ти искаш!
  • Честит рожден ден, Ице! Много здраве, усмивки и късмет!
  • Един добър опит - да се отрази действителността и човешкият копнеж за любов и нежност. Поздрав!
  • Честит Рожден ден,Ице!Бъди здрав,щастлив и озарен от житейска светлина!!!
  • Благодаря на всички, които се отбиха!!!
    Благодаря за получените пожелания!!!
    Лека вечер на всички и наздраве!!!
  • И аз Ице, съм съгласна

    Честит рожден ден!!! Познаваме се лично и знам, че си и прекрасен човек. Остани винаги усмихнат, чистосърдечен и приятел до край!!!

    Поздравявам те и пий едно и за мен, че съм на изпит утре...
  • Честит Рожден Ден и от мен, Романтико! Присъединявам се към всички благопожелания и от сърце ти желая вълшебен празник, много усмивки, романтика и вдъхновение! Поздрави от една Вълшебница!
  • Романтиче,честит рожден ден!
    Пожелавам ти на първо място здраве,
    а след това любов и творчески изяви!
    Останалото..останалото идва само!!!
    Бъди жив и здрав!
  • Не изневери на стила си - пак неочаквано развитие.Аз ще си кажа мнението преди да прочета коментарите ,че да не ме разконцентрират.Или откажат.
    Аз познавам няколко такива жени ,не са ми приятелки , а колежки ,познати и т.н.В новото време мъжоете им се оказват вечно заети с работа ,стават работохолици и забравят всичко друго.Забравят ,че са съпрузи ,бащи и приятели.Да не говорим за любовници.Аз не от солидарност ще кажа ,че семейството се крепи на много неща ,но секса съвсем не е без значение.А какво да кажем за нуждата да поговориш ,да споделиш , да те изслуша някой, който ти е толкова близък и обичан.За жалост това се оказва мираж.
    Разбирам ги тези героини и им съчувствам.
    Поздрави ,Ице.Хубава тема.
  • Благодаря отново!!!
    Деска, нали е по-добре човек да има мечти, отколкото да живее в сивота.
    Дейзи, досетих се къде може да се пипне за да стане по-добре, но ще се опитам да коригирам последната част.
  • Ехе, Ице чак пък да стане!
    Не че е лошо де, ама това си е в сферата на мечтите!

    Поздравления за разказа!
    Чакам продължението!
  • Прочетох внимателно разказа ти, няколко пъти, също и коментарите за него. Аз пък нямам забележки. Леко е и фриволно, така човек разпуска.
    Съзнавам, че винаги може по - добре, по - различно, понякога си струва човек да преработва стари неща...
    Например моите неща много често натежават...
    Аз си те чета с голямо удоволствие!
    Да си жив и здрав! Все така внимателен с Дамите!
  • Благодаря!!!
    Румене, внимавай какво си пожелаваш, че може да ти се сбъдне
    Колкото до дамите, не се притеснявай!!! До сега не съм ги разочаровал и не смятам за напред да е така. Но трябва да ти кажа, че тройка с тях ще е супер преживяване.
    Дай Боже да стане!!!
  • ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ! И МНОГО ЛЮБОВ!(и любовници
  • Аз вече ти честитих! Оттатък!
    Прочетох те с увлечение!
    С това "продължение" напомняш Шехерезада!
  • Благодаря ви!!!
    На всички благодаря за пожеланията и да ви се връщат стократно!!!
  • Честит Рожден Ден, Ице!
    Искрени пожелания за крепко здраве, много позитивизъм, късмет и любов! Успех и занапред в писането!
  • Честит Рожден Ден , Ице!
    Най-важното е да си жив и здрав!
    Другото ще се нареди.
    Чакам продължението...
    с обич за теб, Романтиче.
  • Честит рожден ден, Ице!!!
    Много здраве, креативност и успехи!!!
  • Честит Рожден ден!
    Желая ти здраве,щастие
    и много,много любов!
  • Еее,Ице,на час по лъжичка,а
    Така:Честит рожден ден и от мен!
    Много здраве и късмет!Ударни дози любов
    НАЗДРАВЕ!
  • Пропуснал съм да ти честитя рождения ден, може би защото не се познаваме И сега ми стана малко гузно, че ти ги наговорих тези неща, точно на този ден.
    Не съм сигурен дали аз съм човекът, който трябва да ти помага - нямам диплома за такива неща, но ако много държиш, прати ми едно съобщение с мейла си, аз ще ти изпратя файл с корекции, върху които да помислиш. Но те ще се отнасят за детайли по езика. Иначе основно трябва да премислиш тематиката, на която искаш да пишеш, какво внушение искаш да постигнеш. И, не знам, може моята среда да е различна, но в по-голямата си част диалозите и въобще цялата случка ми се виждат малко бутафорни. Но за да съм напълно честен, ще ти кажа, че има и места, на които се справяш добре, но просто не можеш да ги удържиш като пишещо поведение и пак си залитваш по уютните познати до болка клишета, с които лесно се сглобява текст. Но там е работата, че един претенциозен читател ще иска излят, цялостен и уникален експонат на литературата (то това трудно се постига, надали някой тук дори е близо до това, самият аз имам много за шкуркане), а не сглобен от чужди парчета разказ.
    Ще ми позволиш да те попитам нещо? Би ли споделил последните 5 книги, които си чел? Защото това също оказва влияние. Лично аз подобрих писането си, когато ми посочиха "правилната литература". Знам, че ще има негодуващи "Абе кой определя кое е правилно и кое не?" Ами времето.
  • Еми, благодаря ти!!! Ще го очаквам с нетърпение!!!
    И на теб още веднъж Честит Рожден Ден!!!
  • Евгени, благодаря ти за коментара!!!
    Нямам нищо против такива коментари като твоят. Като написах по-долния си коментар визирах репликата на Румен. Защото и на него съм казвал, нека говори, но само за конкретното написано. А не да обсъжда кой и какво ми бил казал. В първата част това беше направил. Всеки има различно виждане, нали? Както и визирах едни подмятания на друго място.
    Искам да ти кажа моето мнение за рутинните фрази или клишетата. Замисълът ми е да е както в обикновенния живот, езикът на героите да е обикновен.
    Но ще се радвам, ако ми подскажеш къде да наблегна!!!
    Благодаря още веднъж!!!
  • Не знам защо критиките се приемат като дребнави заяждания.
    Лично аз дълго време мълча за различни разкази,като си казвам, че не съм никой, за да критикувам поривите на хората да пишат. Но...както четох думите на някакъв критик тук - не е нужно да съм добър готвач, за да усетя, че нещо сервирано ми си е чист буламач.
    Та, конкретно за разказа ти, Романтик. Моите уважения към теб, като към непозната ми личност, но разказът е слаб. Изпълнен е с клишета, рутинни фрази, които отдавна виреят в пространството, заучени и наизустени от неизброимо число хора, т.е. чужди мислени изразности, които ти използваш, за да напишеш уж свой разказ. Нека бъда разбран правилно - ако една и съща идея, една и съща история, която ще има еднакво внушение, бъде написана в един вариант от Хемингуей и в друг от Маркес, ще направим ли разликата? Няма как да не я направим. Защото стиловете им са коренно различни. Това е, което отличава писателите един от друг - стил, език, изказ. За съжаление, ти нямаш собствени такива. Прозата ти(ще визирам само Любовникът, защото другите не съм ги чел) прилича на Франкенщайн, съшит грубо, с дебели конци, от части от трупове - чужди, отдавна изречени словосъчетания.

    За пръв път си позволявам да пиша за нечие чуждо произведение. Всъщност за втори, но първият го направих лично на пощата на автора.

    И не съм тук да се заяждам, еле пък дребнаво. Просто, както някои имат нуждата да те похвалят, аз не успях да се сдържа да ти кажа тези неща. Нямам лоши помисли, но наистина мисля, това, което казвам.
    Успех, нататък!
  • Благодаря на всички за пожеланията!!!
    Благодаря и за пожеланията в пощата, кю-то, скайпа и по телефона!!!
    Да ви се случват и на вас само добрини!!!
    Весел ден и целувки!!!
  • Честит рожден ден и от мен...
  • Честит рожден ден, Ице!
    Желая ти полет в мечтите и вдъхновение!

    Коментар за разказа, после! Още не съм го прочела, бързах да ти честитя!
  • ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!
    Ицо, желая ти здраве и любов!
    А що се отнася до разказа- очаквам продължение!
  • Много любов и романтика ти желая,РОЖДЕННИКО!
    Бъди жив и здрав!
  • Самият неподправен живот. Преразказан по невероятно увлекателен начин! Всичко това го има, там, някъде, под повърхността. В очите на безупречните съпруги, майки, жени. Стремежа на всяка една от тях за малко човешка нежност, топлина, любов... Която героят ти ще съумее да им даде! Чакам, за да видя как ще се развият събитията
    Това по разказа. А сега - Честит рожден ден, Ице! Остани си точно такъв, какъвто си - Човек! Романтичен Човек И както казват в Русия: Бъди здрав, всичко останало ще си купиш!
  • Честит рожден ден !Много здраве и сбъднати мечти !
  • Благодаря ти, Мариола!!!
    Спокойна нощ!!!
  • Ако правилно съм прочела, май си рожденик!!!
    Ице ЗА МНОГО ЩАСТЛИВИ ГОДИНИ,БЪДИ ВСЕ СЪЩИЯ ЧОВЕК<
    ЗА ВСИЧКИ< КОИТО ТЕ ОБИЧАТ,А ТЕ НЕ СА МАЛКО, С ОБИЧ!!!
Предложения
: ??:??