11.09.2008 г., 23:44 ч.

Любовта на един рицар 

  Проза » Други
1151 0 4
2 мин за четене

Влюбих се, но не така набързо, по ученически - за ден-два, а така, както човек обича с цялото си сърце и душа, както се случва веднъж, дваж през целия живот. И знам, че е истинско, не поради купища причини - те дойдоха в последствие, а просто разбрах. Тя ме докосна истински и чисто с един поглед за секунди. Погледна ме, разпръсна ме на хиляди парчета, огледа ги и после ме събра на купчинка. Отдели лошото и го сложи настрана, а останалото събра в едно камъче и го сложи на врата си. Сега живея там, в камъчето, но не съм с нея. Между нас има пропасти със силни ветрове и колебания. Има и мостове - дълги, широки и здрави, но тях ги пазят зверове по-страшни и от дявола. И въпреки това не спирам. Летя между пропастите, убивам зверовете и успявам макар и за момент да стигна до нея. А тя е толкова прекрасна. Винаги внимателна, иска да помогне на целия свят и да го направи по-добър. И затова страда, защото светът е жестоко боино поле, осято с трупове и мърша. А аз съм отстрани и й помагам, подкрепям я и отнемам част от болката. Но все още не сме зедно. Имам още битки да водя - със света и с живота. Какво пък - лесно е! Първата стъпка към победата е да повярваш. А при мен вяра колкото щеш. Така съм въоръжен - сам бог в своя гняв, разярен готов света да преобърне. Но тя не знае и половината, защото като я видя не мога да говоря. Силен съм само пред белия лист и злобния свят. Пред нея съм просто човек. Човек с нови сили и мечти, застанал в началото на нов мост, пред нови пазачи, въоръжен с нова и непозната сила. Е бързо се уча и не се отказвам. Но понякога е трудно, много трудно. Мъж съм, млад и стар едновременно, а плача като малко дете заради нея. Преди съм плакал само пред майка си - колко години минаха от тогава. Сега плача сам - няма да позволя Тя да ме види слаб. Сега отивам да си лъсна бронята и меча със сълзи и да се подготвя за нова битка. А бъдещето е загадка. Само неумолимият ход на времето ще покаже дали съм достоен да седя в краката й. Дотогава имам само силна десница, остър ум и чиста воля. Е, и белият лист. Той ми е опората, слуша ме и не възразява. Помага ми да се изясня със себе си. Готов съм. Отивам да се бия. Ако тя види това, надявам се ще бъде хубаво. А на другите желая само да познаят това чувство дори и веднъж в живота.

© Ивайло Радев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Първата стъпка към победата е да повярваш."

    Поздравления, рицарю!
  • От кога не бях чела нещо толкова...истинско!!!Давай рицарю, не се отказвай!
  • Бъди себе си,когато обичаш...
    "Листите-казва Ане Франк-са по търпеливи от хората"...Бъди винаги силен,излезеш ли пред тях
  • Много рицарско, рицарю, да посветиш една балада, макар и в проза, на дамата на сърцето си. Като в средновековието. Дано тя наистина да те оцени, да е твоята Дулсинея дел Тобосо, а не Алдонса Лоренсо, за да си щастлив с нея.
Предложения
: ??:??