16.07.2017 г., 12:58 ч.

Любовта не се оправдава 

  Проза » Писма, Други
819 3 3

ЛЮБОВТА НЕ СЕ ОПРАВДАВА
Нямам намерение да се чувствам виновна.
Затова, че просто искам да си добре. И търся начин да се уверя, че е така.
Затова, че ми се ще всяка сутрин да ти пожелая прекрасен ден. И да те накарам да се усмихнеш. Дори да изглеждам глупаво понякога в опитите си.
Затова, че се стремя да бъда близо до теб. Не само, за да те усещам. А за да съм там при нужда, независимо каква.
Затова, че ме е грижа как се чувстваш. И защо. 
Затова, че (ти) казвам как ме караш да се чувствам, без страх от последиците.
Затова, че изразявам свободно какво мисля, защото всеки го заслужава. Но ти повече от другите.
Затова, че всеки момент мисълта ми те придружава. Обичта ми също. И бдя над теб.
Затова, че съм това, което съм като вяра, надежда и любов. И ти си в тях.
Нямам намерение да се чувствам виновна за всичко това.
Само защото не съм жената до теб.

 

 

07.07.2017

 

 

© Надежда Тошкова Всички права запазени

След дългогодишни разговори с жени, наричани "другата". Особено с една. Чувството е тяхно. И ги разбирам.

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Любовта като чувство и консумацията ѝ заедно с реализиране на съвместен живот, не винаги съвпадат, за съжаление, но са и две различни неща. Това не значи, че е по-малко истинска. А пък и Любов значи да даваш, получаването е на заден план.
    Благодаря ви!
  • Наистина, любовта не се оправдава, тя просто съществува! Поздрави, Надя!
  • Не знам защо някои от нас обичат хора, които са обвързани и които не могат да ни дадат нищо. Животът е толкова забързан и изтича толкова бързо, че не си струва труда и усилията да излизаме с обвързани хора, след като светът е пълен със самотници. Ако лирическият ти герой обичаше лирическата ти героиня ми вярвай че пречка за любовта им няма ше да има.Поздрави Надежда
Предложения
: ??:??