26.08.2020 г., 9:53 ч.  

Любви все возрасты... 

  Проза » Хумористична
724 1 8
2 мин за четене

Пия си английския чай и зяпам. Мястото е стратегическо – виждам две пресичащи се централни улици. И си почивам – гледам хората, представям си какви биха могли да са, какво ги вълнува, как живеят. С две думи –минават пред мен цели романи, че и епопеи.

Пенсионерски най-вече…

На съседната маса две дами. Бая по-възрастни дори от мен. Говорят си високо, спокойно, не им пука от публиката. Едната се хвали, че е в „Бърза помощ“, което обяснява властния й глас.

-       … И ме кани на Балчик. На плаж. Да се печем, да си почиваме… Абе, аз със теб ли ще отида, разхвърляна по бански?! За резил да ставам… Като искам – сама ще ида. И ще си намеря мъж там, няма да го водя от тук… Ама морал нямат днешните, морал…

Нямат, я… Още ненавършили осемдесетака и вече свалят млади дами…

Та се сетих за друг разговор /бе, как попадам все на подобни – късмет ли, усет ли, наказание ли/.

Младичък пенсионер – най-много осемдесет да му дадеш, пие минерална вода с мома, натрупала кило мазилка по фасадата, та да й придаде девически вид.

Тя скромно кърши рамене и смуче опитно водата, той я убеждава:

-       Защо да седим тук пред хората? Ела ми на гости – тортичка ще взема, сок, ще си поприказваме спокойно, ще се полюбим…

А момата кръшно се смее…

Грижовни моми са пенсионерките, да знаете. Вървя си аз по централната /таман материализирах ваучер за книги, ама не за мен, а приказки за внуците/, чувам вайкащ се глас:

-       … Измъчих се, не издържах, взех от хладилника само един резен диня. Успокоих се, легнах… Ама гладно спи ли се? Станах, резнах си от шунката, сложих майонеза, за да е по-диетично взех от типовия хляб три филии… И чак тогава се успокоих, та до шест часа спах. Тогава закусвам – по плана за диетата…

Погледнах дамите – два грамадни къса сланина, в летни роклички, набиращи се по лоясалите бедра…

И нищо не казах…

Щото… Съжалих ги… Не му стига на магарето товара, ами и мухи да го хапят…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Гавраиле!
    Единствената диета - чаша ориз, разсипан по пода и събран от пациентката.
  • Диета за отслабване.
  • Благодаря, Мариана, Дени, адаш!
    За бедрата - ми подхващам ги и... Ама не и тия - че аз да не съм щангист...
  • "Погледнах дамите – два грамадни къса сланина, в летни роклички, набиращи се по лоясалите бедра…"
    Ох … :D :D Пак подхвана бедрата :D
  • Сечеш качествено...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Пепи, Лидия!
  • Не бъди жесток с пенсионерките и пенсионерите, че и ти си в кюпа. Май затова така хубаво ги разбираш. Ех, млади години...
  • Важното е да се спазва часът за диетата! 😅
Предложения
: ??:??