13.06.2022 г., 10:48 ч.

Магьосници и суперспецове 

  Проза » Хумористична
564 2 8
1 мин за четене

Сив свят. Сива атмосфера. Сива земя. Сиви същества…

Унифицирани. Еднакви в незабележимостта и некадърността си.

Слели се с природата, невидима част от сиво-зеленикаквото блато…

Но всеки свят – дори този на нищожествата, има своя йерархия. Разделение на хищници и тревопасни. На жертви и палачи. На долна част от хранителната верига и господари на реалността…

Които не се появяват току-така. Определя ги Природата посредством оръдията си – временните властители, смятащи се за вечни.

Те се издигат над храната, те определят мястото на всяко същество.

И са старателни – избират най-невзрачните, най-нелепите, най-некадърните за изразители на властовите си мераци.

Защото – о, това плаши самозваните господари! – ако случайно – само случайно, никога няма нарочно да се появи умело и могъщо същество – ако случайно определят като свой представител някого извън стеснените мерки…

Това е риск за самоте тях…

И затова от нелепиците най-големите са посочени като водачите, като лидерите, като осветяващите пътя през сивата джунгла…

Водачи по пътя през тръни и бодили – към блатата…

И всичко е нормално. Нормално за този свят…

Над който Природата внимателно наблюдава и си прави изводи. За другите – свестните и нормални светове…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке, Младене!
  • Природата сигурно гледа с присмех нещастията ни и ни се подиграва!
  • И все пак сивите имат извънземен произход, както и зелените човечета!
    Чета с възхищение прозата ти, Георги. Освежава малките сиви клетчици.

    Поздравление и хубава нова седмица!
  • Благодаря, Роси!
  • За са има добри Лидери трябва да има добри Учители! Учители са -семейство,общество, училище, телевизия.... А в съвременния ни свят всичко това куца, за това и Лидерите ни са такива! Огледален свят!
  • Благодаря, Надя, Миночка!
  • Как точно си обрисувал ситуацията в днешно време, от това по вярно няма как. То и природата си знае работата, виж как се бунтува, но ние не се усещаме, защото сме се превърнали в дребни душици, не виждащи по далече от носовете си! Хареса ми!
  • Природата не търпи празни пространства и преобладаващи цветове. Та като приключи с изводите...
Предложения
: ??:??