5.11.2022 г., 21:09 ч.

Малката русокоса вещичка 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
336 1 0

Преди дни ми се случи това, исках да го разкажа!  

  Малката русокоса вещичка се спря до колата ми на улицата. Беше на 7 или 7 и половина... И часът беше 7.00... Сутринта. Тръгнала на училище, с раница на рамене, с телефон в едната ръка и...с книга, в другата... 
  Застана до колата ми, остави върху капака й първо книгата, а отгоре и телефона си,  приглади с ръце дългата си, гъста и сламено руса коса, след това събра ръце, в молитвен жест, затвори очи, прошепна молитвата си, устните й се движеха, после си взе телефона и книгата, наведе се и целуна капака на колата ми... След това се усмихна и продължи...  
  Малката русокоса вещичка привлече и прикова вниманието ми в тази делнична сутрин, докато пиех кафето си на кухненския прозорец. Толкова нереално беше всичко и толкова красиво... 
  Усмихнах се... Колата ми вече е част от ритуалите на прелестната малка русокоса вещичка... 
  Благодаря ти, русокоске, за тайнството, на което станах неволно свидетел...

© Людмила Данова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??