12.02.2020 г., 0:03 ч.  

Малко за коронавируса от Ухан 

  Проза » Други
394 6 7
1 мин за четене

Все повече асоциирам случващото се с развръзката от знаменития роман на Хърбърт Уелс "Война на световете". Разликата е единствено в това, че случващото се е със земното население, а не с марсианците. Въпросът не е в това дали и този път човечеството ще мине метър, нещо което ми се иска да допусна. Въпросът е в това, докога ще минава метър. Защото и на слепците е ясно, че не се касае за еволюционно мутирал вирус, а за изкуствено създаден такъв в някаква свръхсекретна лаборатория. Създаден за масово убиване и изтребление на човеците. Откъде се взе този вирус? Той не падна с Тунгуски метеорит от небесата.  В Ухан ли беше създаден? Твърде вероятно да е точно така. Тогава възниква нов въпрос - китайски учени, работещи над биологическо оръжие за масово унищожение под патронажа на военните ли създадоха коронавируса? Да речем, че по случайно и трагично стечение на обстоятелствата този вирус се е "изплъзнал"  на свобода от въпросната лаборатория и сега зловещо сее смърт. Другата възможност е вирусът да е създаден от други учени, работещи легално или нелегално на китайска територия. Има и още една възможност - вирусът да е създаден извън Китай и да е подхвърлен в Ухан, за да се тества действието му. Китай е гъсто населена страна и като такава представлява подходящо място за тестване на подобен род "изобретения". Едва ли някой, някога ще узнае чистата истина, но едно е ясно. Десетки, ако не и стотици хиляди ще паднат в жертва на новия вирус. Все невинни и нищо неподозиращи хора. И в това съзирам нещо отвратително и говорещо недвусмислено, че човекът не е образ и подобие божие, а само образ и подобие на сатаната.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз също съм на мнение, че се води биологична война в световен мащаб, която не започва сега - ХИВ, ебола, антракс и какво ли още преди ковид. Една шепа хора, ако могат да се нарекат такива, си играят с останалите, заради най- обезобразяващата болест - власт!
  • Интересно...
  • Благодаря на всички подкрепили този текст и то благодаря не само от свое име, а от името на хората като цяло, защото случващото се ще засегне и България, при това в особено опасни размери в сравнително близко бъдеще. Специална благодарност изказвам на Елка Тодорова за нейната убеденост, че това е нарочно създаден вирус, за да сее смърт. Тук привеждам и последни разкрития по въпроса:

    https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%B2-%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%80%D1%83%D1%81-%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%85%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%B9-328425.html

    Специална благодарност дължа и на Метеор, за чудесния му коментар, даващ допълнителна информация по темата за коронавируса.

    Лек и успешен ден за всички!: M&M
  • Съгласна съм, че не идва от паразара в Ухан. И аз смятам, че е нарочно създаден. Ох, темата лично ме вълнува, понеже трябва постоянно да пътувам там. Надявам се, че ще открият ваксина и лечение и ще спрат и тази болест, която уби толкова невинни.
  • Несъмнено коронавирусът е създаден в лаборатория за биологично оръжие. Аз се съмнявам, че е изпуснат случайно. Той е насочен против човечеството, против нарастването на населението, против икономическия растеж на някои страни. Създаден е в името на доминирането на една страна над всичко. Със същата цел е бил създаден и ХИВ вирусът. Това са методите на т.н. хибридна война. Такава война, но с други средства, отдавна се води в България.
  • Очаквах по-задълбочени разсъждения, но все пак съм съгласен с мнението на автора, че извършващите такива, отвратителни, пъклени деяния, са едно подобие на Сатаната. Макар че, Сатаната ако чуеше какви дела му приписваме, щеше да излезе изпод земята и да изкрещи: "Хайде холан! И сто години да мислех, нямаше да ми хрумне това, което вие човеците правите".
Предложения
: ??:??