Все повече асоциирам случващото се с развръзката от знаменития роман на Хърбърт Уелс "Война на световете". Разликата е единствено в това, че случващото се е със земното население, а не с марсианците. Въпросът не е в това дали и този път човечеството ще мине метър, нещо което ми се иска да допусна. Въпросът е в това, докога ще минава метър. Защото и на слепците е ясно, че не се касае за еволюционно мутирал вирус, а за изкуствено създаден такъв в някаква свръхсекретна лаборатория. Създаден за масово убиване и изтребление на човеците. Откъде се взе този вирус? Той не падна с Тунгуски метеорит от небесата. В Ухан ли беше създаден? Твърде вероятно да е точно така. Тогава възниква нов въпрос - китайски учени, работещи над биологическо оръжие за масово унищожение под патронажа на военните ли създадоха коронавируса? Да речем, че по случайно и трагично стечение на обстоятелствата този вирус се е "изплъзнал" на свобода от въпросната лаборатория и сега зловещо сее смърт. Другата възможност е вирусът да е създаден от други учени, работещи легално или нелегално на китайска територия. Има и още една възможност - вирусът да е създаден извън Китай и да е подхвърлен в Ухан, за да се тества действието му. Китай е гъсто населена страна и като такава представлява подходящо място за тестване на подобен род "изобретения". Едва ли някой, някога ще узнае чистата истина, но едно е ясно. Десетки, ако не и стотици хиляди ще паднат в жертва на новия вирус. Все невинни и нищо неподозиращи хора. И в това съзирам нещо отвратително и говорещо недвусмислено, че човекът не е образ и подобие божие, а само образ и подобие на сатаната.
© Младен Мисана All rights reserved.