10.11.2007 г., 11:06 ч.

Мечти, но не за всеки 

  Проза » Хумористична
1460 0 31
3 мин за четене
 

  Чета тия дни разни списания, защото няма какво да правя. Едни глупости в тях и нищо интересно. Трябвало да се сменя спалнята поне на десет години. Мойта е от двайсет и да я изхвърля ли, че не ми стана ясно? Не, че не мога да си купя нова, не. Просто са големи разправии. Да ходя по магазини, да избирам. По-рано беше лесно, имаше един-два модела. Сега изпраскали сто варианта, та да се чудиш какво да си избереш. Това си е хабене на нерви. После ще трябва и ново бельо. Аз преди години пак четох такова списание. Там пишеше, че за да има повече... емоции в спалнята, бельото трябва да е оранжево. Да взема и да си купя, та голяма беля стана. Чета статистиката за секса в друго списание. От двайсет и пет до трийсет години - еди си колко пъти в седмицата, емоции де. От трийсет до трийсет и пет - толкова. Ами с тези оранжеви чаршафи обърках тотално статистиката. Дръпнахме под двайсетгодишните. Трябва да я актуализират. Аз ако си сменя спалнята, съседите откъде ще знаят дали само спим или и нещо друго практикуваме на леглото. Така хубаво скърца, разработена един вид. С ново легло ще си помислят, че сме преминали в графата от 90 до 95 години. Нали веднага ще секнат клюките във входа. Е, с какво ще се занимават, нали ще настане една скука. Съвсем ще се отчуждим. Трябва и за съседките да мисля, нали не живеем сами.

  Не, че не ми достигат пари, ама много по-интересно ми е, вместо да си купувам нови мебели, да си ги размествам. Все едно, че съм в нов апартамент. Мъжът ми, горкия, сутрин като излиза, ме пита:

  • - Довечера къде ще спя?
  • - Любопитко! Винаги трябва да има елемент на изненада при дългогодишен брак.

   Не съм се сетила да го пробвам пред вратата. Дали ще му хареса? Абе ще го изненадам аз някой ден, ама кога ли ще е?!

  Съдовете и те трябвало да се сменят. Те ще ми казват какво да правя! Като ги пишат тия работи, защо не прилагат към статиите и по някоя пачка пари. Добре, че мама живее на близо. Слагам в един сак моите чаши и чинии и взимам нейните. Съседите си мислят, че пазарувам. Нека им е! Мъжът ми и той ми спретва изречение:

  • - Пак ли си купувала боклуци? Колко даде за тия чаши?
  • - Дай двайсетачка и да не се разправяме?

   Дава и предотвратява цял един скандал. Мойте вази са ми омръзнали. На майка са къде къде по-хубави. Айде и за тях отмъквам от мъжа ми някой лев. Сега не помня кои неща са мои, кои на мама. Ей, златна жена съм, защо моя не ме цени? Всеки месец размествам мебелите и все едно, че сме в ново жилище. Пием и ядем в различни чаши и чинии като някои богаташи. Статистиката  объркахме... Ако не е доволен, просто не знам какво да го правя. Ще взема да пусна тото и да спечеля куп пари. Но пък парите разваляли човека. Ама аз като се замогна, ще си купя нова спалня, та да проверя дали това, което пишат по списанията, е верно. Нови съдове ще си купя. Ще изгоня мъжа ми, щом много знае. После с кого ще правя нова статистика? Верно е, че парите развалят човека. Я какви мисли ми идват само?!  Добре, няма да го гоня, но все пак искам да съм развалена. Само заради пусти списания. Любопитно ми е все пак как е на нова спалня. Дали пък да не почна да спестявам? Как ще стане, че не се сещам като моя иска вечер, като се прибере, масата му да е пълна. Аз пак чат-пат се турна на диета, тоя моя - не. Нова спалня ли?! Довечера ще го опна на масата, та дано се сети, че ми е неудобно леглото. Той пък, какъвто е шантав, че вземе да му хареса и... Добре поне, че масата ни е удобна, не като тия дето ги правят сега!

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Е, ти си му намерила цаката, браво на теб, Етчи!!! Има още да се уча!
  • Е те за това аз съм му намерила начина и съм "пей сърце".
    Не чета, списания не чета, само разказите на тези които ги четат, то това ми стига, че и ми остава даже.

    Поздрав и усмивка.
  • То само това ми разнообразява живота, та ще чета, Анетче, какво друго да правя, да готвя ли?!

  • Чети, чети Светле, че да ни даваш акъл
  • Целувки и от мен, Деси!!! Прегръдка за Галка!!! За Магдаленчето също прегръдки!!! Ани, готово, нямаш грижи!!! Жени, викни ме, ще ти помогна, нали съм приятелче!!! Таня, благодаря ти за милите думи!!! Мариана, и ти ми достави удоволствие с коментара си!!! Благодаря ти!!! Стами, ние почти само това и правим, заради пусти съседи!!! Мариана, добре,че си ме чела. Ако ти ги бях разказвала щях да те изпратя чак до работата ти. Толкова съм ужасна.
  • Ужас уж влезнах за малко а прочетох всички които бях изпуснала от последните 2 месеца. И поглеждам то станало 04:00 часа тук. Толкова се завлякох по твоите разкази че не знам как ще стана за работа след 3 часа. Направо си страхотна
  • Хехехе....Светлей интересни пояснения ти идват на ум "Така хубаво скърца, разработена един вид. "...Сладурка посмях се от сърце А вие със съпругът продължавайте разработките смело
  • Незаменима си. Много съжалявам че не съм в БГ да дойда на срещите за да се запозная с теб. Благодаря за удоволствието което ми доставяш.
  • Светлина си ти,права е Маги!
    Носиш невероятен заряд!
    Прегръщам те за всяка поредна доза удоволствие!
  • )) Уникална си, с твоя стил и теми, Светле! Огромно сполай за удоволствието да те чета и дозата смях! Я да взема да помисля старото персон и половина къде да го паркирам ))
    Хубав и усмихнат ден!
  • Аз предлагам да си смениме с теб адресите, нали обичаш новото, щото аз размествания не обичам,трудоемко е, по-лесно е с адреса и хоп,всичко е ток
  • Светлина си ти . Хубаво е с теб. Все едно съм вътре в разказа ти , всичко се случва непринудено и все за неща от живота, които са във всяка къща.Много ме радваш и усмихваш. С много обич.

  • Липсваха ми разказите ти!!!
    Поздрав и прегръдка,Светле!!!
  • Хехе, типично в твой стил!
    Целувки за безбройните усмивки, които ми даряваш!!!
  • Мъдрец си Венец!!! По-добре развалена, отколкото с изгонен - ще го запомня. Добричката ми тя, нямала пари за нова спалня. То като че ли аз имам, ама така ми дойде в акъла тая глупост. Задължителен елемент при дългогодишните бракове, Креми! Ангар, миличък, благодаря ти за идеята! То масата ни е стабилна, как не съм се сетила да кача спалнята върху нея?! Това ще бъде новата ми поредица еротични фантазии - любов във въздуха.
  • Нели, мерси за съвета! Сега разбрах, че си приятелка!!! Ице, добре че не си ми близо. Как ще ми отива зеленото на очите, ако знаеш! А за жена ти никакво оранжево, то на къде повече?! Няма да можеш и едно кафе с комшийките да изпиеш. Вероника усмивката, привет!!! Моля, моля, Зиночка!!!Тея дни няма да го сменям, Петинка, че кой ще ми сложи зелето за ракийката.
  • Танюшка, то и аз си се смея докато пиша. Но предпочитам вместо да рева, защото мокря клавиатурата. Има ефект оранжевото, Мариолче, пробвайте! Иванова, човек да не се пошегувка. То пари за хляб не остават като си купиме ракия, та спалня. Напоследък от това безпаричие се докарахме маслото направо върху луканката да си мажем.
  • Първо на масата, после под масата. Масата върху спалнята, после спалнята върху масата ...! Еротичните ви фантазии нямат ни брой, ни край! Но ти така красиво ги споделяш! Обогатяваш целия сайт, а чрез него - целия народ!
  • Попова, съгласна съм. Първо ще си менкаме мъжете, че много се заседяха на едно място, да не кажа залежаха, че става гадно. Децата ще са общи. После искаш ли апартаментите? За мебелите ще се разберем допълнително на чашка. Вилдан, добре че съм послушна. Ще сменям само дискотеките, стила - не. Нема да се нервиш, Люси! Сутрин на масата, вечер в леглото...ще ядеш. Доли, когато ги изпочупиме от местене, скъпа. Джейни, нека си се занимавка момчето. Моят хич не е самостоятелен. Все трябва до него да стоя. Оставя ли го сам може да си счупи някой пръст. Много ми е палав, не зная вече какво да правя с него. Направо ти завиждам!
  • Елемент на изненада, а?

    Развесели ме, усмивке. Цункам те...
  • И нашата спалня е стара, парички за нова нямаме..Но както и да е. Имаш хубави произведения и ни зареждаш с много хумор.Браво на теб, отдава ти се!
  • Умничката ми тя!!!
    Знаех си аз, че го можеш, ама чак... И не сменяй човека бе!!!
    Цункииии, Светланчик!
  • Не знам какво да кажа. Добре, че жената не те чете, че ще ме засили да купувам и аз оранжево. Сега сме на някакво зеленикакво с цветя и птички. И спалнята си ни скърца... ама ни е гот. Все едно съм с музикален съпровод.
    Хайде стига съм те отегчавал. За повече подробности заповядай в къщи
    Поздравления, сърничке!!!
  • Хей, да не си помисли, че не те прочетох?
    Един съвет - ако позволиш - то,спалня нова...не знам, ама гледай масата да е стабилна поне!
  • Голямо нещо е оранжевото-слънце, огън,
    който не изгаря и не пари!Разбирам те, Светле!!!
    Поздравления изгарящи!!!!
  • Радваш ме!Успяваш да ме разсмееш винаги, без изключения!
  • След днешният ден не искам да чувам вече за нови мебели, това си е цял кошмар...
    Но пък разказа ти много ми хареса Светле!
    Чета и се усмихвам, добре, че моят не ме гледа в момента, а си сглобява новите мебели!
    Поздрав и прегръдка за теб!
  • Специалистка съм в разместването на мебели, ама кога ли ще ги изхвърля, крайно време е... Поздрав, Светле!
  • Е, що не ме подсети по-рано за масата? Купих си нова спалня аз, вече
  • Всичко сменяй,ако щещ,само не стила си!Свежарско както винаги!
  • давай да се менкаме
Предложения
: ??:??