20.02.2023 г., 22:42 ч.  

Мекото и слабото побеждават твърдото и силното 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
440 9 4

Така гласи една от основните мъдрости на даосизма.

Днес на неочаквано посещение в Киев пристигна Байдън. Очевидно, за да демонстрира твърдата позиция на Вашингтон. Зеленски пък от своя страна заяви, че ако Китай помогне на Русия, то това ще значи 3-та световна война. Така или иначе 3-тата световна война е вече факт. Тя прилича на мощна имплозия, която погребва все повече и повече Украйна, докато американските олигарси извличат от тази война огромни печалби. Посещението на Байдън бе, за да увери тези олигарси, че ще им бъде осигурена печалба до дупка - трапът в който ще легне целокупната Украйна. А Китай, по скромното ми мнение, ще помага на Русия, защото след евентуален крах на Русия става неизбежен и крахът на Китай. Индия също вижда заплаха в лицето на САЩ, което се отнася също до Иран и Северна Корея. Заформят се два противостоящи лагера и едно множество от страни, които уж са неутрални. Но всъщност точно те могат да изиграят решаващата роля в кофликта. Ще поживем, ще видим!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кое е правилно ,историята ще каже но ,искофелия Ам...ще направи голяма грешка както ,смешника.
  • Безспорно е, че когато един народ се бори за оцеляване с всички сили и средства:побеждава.
    Примери-Виетнам,Афганистан в близкото минало.В 20-те години на 20-ти век Полша възстановява след много години независимостта си.Съветският съюз, Великобритания,Франция и САЩ побеждават агресията на нацистка Германия, фашистка Италия и милитаристична Япония.Всички или почти всички диктатори се провалят в желанието да завладяват със сила територии и налагат идеологии несъвместими с желанието за свобода и право на собствен избор. Може би Франциско Франко в Испания и Салазар в Португалия до живот ръководеха съдбата на народите си.
    Спомнете си, какво стана с Аугусто Пиночет...
  • Маестро, има играчи, които още не са казали категоричната си дума. Само уклончивата.
    „Мекото и слабото” често се интерпретират с гъвкавостта, „ твърдото и силното” - донякъде с първичното.
    В такива ситуации на надлъгване, мисля, че целта за миг остава назад. Важни са подходите и ефектът от финтовете- до една фаза...Направени обаче от слаби играчи се губят човешки животи. А това е част от нечии цели- нечистоплътни и нехуманни.
    От друга страна болшинството от човечеството бавно и сигурно отваря очи и стига до извода, че няма цел, която да оправдава всички средства!☺ Мисълта генерира сила. Идва ред на физичния закон на противодействието- и това желание животът да бъде уважаван става „ чудовище” с помитаща енергия, което един ден се събужда окончателно и променя света...Нищо ново под слънцето. Живеем в осъзнати за трансформация времена. Между другото Байдън е най- възрастната и учудващо най- незрялата кукла от всички щатски президенти. Спомнете си Кенеди.Лично мнение и нищо лично.
  • Много повече са държавите, които са против безцеремонната хегемония на САЩ и долара. Например арабите се съгласиха Китай да плаща с юани петрола, който купува. Бразилия и други държави от Америка също подкрепят Русия, защото им е омръзнало САЩ да се меси във вътрешните им работи... Тъжното е, че Европа не се е събудила още и оставя САЩ под формата на НАТО да диктува всичко. А имено Европа понася и ще отнася тежестта на санкциите и мигрантите от войните на САЩ...
Предложения
: ??:??