4.01.2010 г., 9:41 ч.

Мемоарите на един български ФРЕШъъъН 

  Проза » Други
934 0 6

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

9 мин за четене

                                                                                                          25.04.2008

 

 

          

                 Скъпо Дневниче,

Казвам се Чавдар, но приятелите ми ме наричат Чвор. Живея в град Дебелец. Подчертавам град, за да не си помисли някой, че съм селянин!

Тате кара HONDA, но каза, че ако не изклася, щял да ме кара до училище с Москвича - (това тотално ще срине имиджа ми!!!)... нооо ако мина успешно в ІХ клас, щял да ми я подари - леле, какъв пич ще съм с HONDA! По цял ден с Пешо и Гогата ще висим вътре и дружно ще натискаме клаксона!

      Днес е рожденият ми ден - вече съм зрял 15 годишен мъж и мога сам да вземам важните решения! (Мамка му, мама още не е изпрала боксерките ми с боцкащите се таралежчета, трябва да я питам какво да си обуя в такъв случай)

     Доскоро слушах Азис, но откакто Пешо ми каза, че тоя бил педал, вече не го харесвам!

    Аз съм оптимист човек! - Обичам гаджето си Соня. Мразя чалгари, метъли, рапъри, емота, фешъни, даскало и броколи. Вчера гледах порното с Галена, беше много възбуждащо - може и да прослушам чалга...

    Още съм девствен, но приятелите ми не знаят... и по-добре да не разбират, че ще ме спукат от подигравки. От днес нататък тържествено си обещавам да променя нещата – АМИН!

 

 

                                                                                                                                   27.04.2008

 

    Час по биология:

Тоя дрънка цели 25 мин и 43 сек пълни небивалици за някаква еволюция, докато най-накрая стигна до съществената част, която ме накара да се замисля... Начи, доколкото разбрах, патката имала едно право черво от човката до задника - дали и при човека не е така??? Значи вчера, докато Мара ми правеше свирка, аз взех, че свърших, та ако логиката ми, както винаги, отново не ми изневерява (За разлика от Соня), малките ми приятелчета, които се движат със скоростта на Шумахер (щото съм му голям фен), по това право черво, по моите сметки (имам 3 - значи съм умен), са достигнали м/у краката и за...13 сек да кажем???, та следователно тя е бременна в първия ден... А дори и да не е така при човека, то за нея пак важи, щото Мара си е голяма патка!

   Леле, ми че аз съм бил много умен - мога да стана лекар... ммм... не, те трябва мн да учат, а аз имам и по-важна работа!!! - а Мара, каквато е проста, докато загрее, че е бременна, вече ще е забравила с кого е била - ИДЕАЛНО.

     В междучасието отидохме на обяд в стола. Там беше оня ГЪСССсс по гейогъзия и хапваше свинско с фасул - Я сега пак да ме пита “Кон боб яде ли”.  Другия час всички ще бием отбой - от стаята сигурно ще се пренесем директно в далечния изток с шумове от Ирак. 

     Днес научих нещо жизнено важно в училище - бензинът гърми, запален в спиртника на г-н “Менделеев” - да си напомня никога да не си купувам такава марка спиртник!!!

 

                                                                                                                          

                                                                                                                         

                                                                                                                             29.04.2008

 

   Гаджето ми Соня ме заряза - каза, че съм бил неуравновесен - глупости!!! Тя беше моята единствена голяма любов! - време е да сложа край на безсмисленото си съществуване! Ще си прережа вените с електрическата самобръсначка на тате! – Уф, забравих, че ме е страх от кръв... Е, нищо, така сигурно е по-добре??? И без това Ванката от  VIII ”а” прави голям купон довечера - там ще са всички яки мацки от V”б”! - а Соня да върви да се шиба с оня мизерен фешън - МРАЗЯ ФЕШЪНИ!!!

    Та да започвам с подготовката...

Шарените чорапи... хм... мод миндера, джиджавите ми лепнати дънки... аз тях не ги свалям, значи са ми на задника... о, не, къде ми е розовата блузка на HONDA, че без нея нищо не струвам! - уффф, мама не я е изпрала... нищо, ще я изровя от панера с прането. И без това вън вали - какво по-хубаво от това - хем естествено пране, хем като е мокра, идеално ще очертае възхитителната ми гръдна обиколка от 77 см – мацките ще полудеят по настръхналите ми зърна: ... А понеже съм пич, ще си сложа очилата на кака - никой няма да забележи, че са дамски!

Изглеждам страхотно, но най-важна е прическата - снабден съм с гел от левчето, пяна от яйчен белтък и лак с блестящи частици. Значи 381 косъма трябва да стърчат наляво,  256 надясно, а останалата коса трябва да е прилежно прилепнала към ушите... Жалко, че мога да броя само до 198 - сигурно затова никога не става така “фрешко”, като на Пешо...

    Аз по-добре да зема да тръгвам, че ако закъснея, бабиният ликьор, който Гошо успя да измъкне от мазето на дъртите, ще вземе да свърши, а от пунш не мога да се натряскам като хората и + това от него получавам газове.

                                                                                                                         

                                                                                                                         30.04.2008

  

 На купона беше малко тъпо - пиячката свърши за има-няма 5 минути - пияниците от ІХ”г” изсмукаха и двете шишенца с ликьор - тия как си мислят, че здрав пияч като мене дори само ще се отпусне с 2 чаши пунш!?

За мацките какво да кажа - пълни КУЧКИ – Цели 12 минути свалях най-яката мацка от V”б”, а тя не ми пусна - ТЪПА, ГРОЗНА КУРВА! Сигурно никой няма да ù пусне чак до 14 години и ще си остане стара мома!

Викам си, ще си намеря някоя по-сгодна мадама и насреща ми кой мослите... Мария от същия V”б”. В мутрата мяза на скумрия, но другите казват, че духа като фурия... и се оказаха прави! - това е моето момиче, писна ми да се занимавам с ония курветини, дето не пускат! ТЪПИ, ГРОЗНИ КУРВИ - мразя такива!!!

    Най ме издразни оня гъз, Кольо метъла от Х”а”! Прави ми се на много мрачен и зловещ - хич не ме е страх от него! (Кольо, ако случайно пак си ме пребил след даскало, набарал си ми дневника и сега четеш това, да знаеш, че си голям пич и аз тебе  много те уважавам) Та тоя ми вика, че съм бил фешън - това е огромна обида за мен - та аз толкова мразя тази сган, дето следва всяка мода, независимо колко е смешна тя - Ха, палячовци!!! - всички изглеждат еднакво!

 Аз съм по-различен от всички. Може би трябва да основа свое движение от клонинги на моя милост - ще се наричаме ФРЕШЪНИТЕ - звучи много свежарско!

 

 

 

                                                                                                                          

 

                                                                                                                            1.05.2008

 

Днес май Мария ще ми пусне - връзката ни се задълбочава все повече! Обичам я много, тя също ме обича! Чувствам се напълно готов за тази стъпка!

    Чух, че работата започвала с някаква любовна игра - чудя се 3, 5, 8 ли да избера, или не се сърди човече?!? Мисля да питам в Teen Problem... божеее, колко тъпи хора се навъртали там - някакъв идиот пита как да направи шпакла да гаджето си - Бе ей, Суло, туй е момиче, не общак!!!

Казаха ми да я лижа между краката - тези нещо се будалкат с мене - как ще я лижа там, откъдето пикае???! Май ще я предразположа със свирка, и без това казва, че ù харесвали - кеф на мене, кеф и на нея - стига ù толкова!

Аз обаче страшно се притеснявам за размера на пениса си - вчера си го мерих - 16см и 4мм - с колко ли е пораснал за една нощ??? - е, ако ù е малко, да върви и тя да се шиба с фешъните!!!

 

 

 

                                                                                                                             2.05.2008

        

    Ще убия Борислав!!! Уж приятелски ми сподели, че ако пийнеш нещо по-силно, няма да ти падне поне 10 минути. Та аз 15 минути преди да дойде Мария изпих една бира, а после дори не ми стана - МАМКА МУ!!!

Тя си пада малко поетеса и даже написа стихче, завършващо така:

 

                                           “Утре даскалото ще научи

                                             за гафа, дето днес се случи,

                                             и че с такъв, кат твоя мек,

                                             човечеството няма да дочака

                                                                  следващия век”

 

    Не знам дали ще преживея това унижение, но ако все пак успея, явно пак ще трябва да прибегна към самоубийство!!!

 

 

 

 

 

 

 

Текстът е с авторски права, надявам се да не го виждам и в други сайтове!

 

 

                                                                                                   Lilith_666            27.07.2008

© Мел Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Яко е!
  • е, не така не съм се смяла тук в проза никога!

    абсолютен е фрешът!

    автоиронията ти е велика!!!

    Поздрви
  • страхотно добре написано-брилянтно
  • Забавно, но си е истина, само това се върти в главата на днешната младеж, кой да боднем? Коя духала? Дали дрешките ми са Фешън?? Без да разбират важните неща.
  • Хахах, все едно надникнах в мозъка на днешните das Man-овци сред тийн-обществото... Хах... Да живеят фрешъните,след това някой да спаси земята...
  • хахха...радва
Предложения
: ??:??