6.03.2010 г., 21:47 ч.

Миг, белязан със спомени - животът 

  Проза
971 0 0
1 мин за четене

    Една нереалистична загадка, която предизвиква всяка част от теб, но отваря път към бъдещето. Чрез собствените ни чувства ще разгадаем необяснимото, защото те са тези, които проникват в недостижимото за очите ни. Те пресъздават една магия, сякаш ни поднасят щастието редом с тъгата - това е силната комбинация, която те води напред без колебание. Този мигновен момент, ПРЕДСТАВЕН чрез контраст, без който животът не би бил толкова необясним. Ние усещаме илюзията, която витае около нас, но тя предава своята топлина и така върху нея изграждаме собствената си стряха, независимо, че знаем колко е нестабилно. Сякаш ние се опитваме да вървим напред, без да погледнем надолу, защото всъщност ни е страх от самата повърхност, на която се крепим - може би си задаваме въпроса дали изобщо има такава. Оставяме потока от мисли да ни води и се опитваме да обърнем гръб на миналото.

    Събуждам се, съпроводена от ритъма на моето сърце, но с копнежа си да проникна в дълбините на този свят, защото искам да открия нюансите на тази земя.Тази реалистична загадка я откриваме чрез нашето въображение, като пеперуда то лети с нежните ти криле заедно с разума ти .

© Гергана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??