8.09.2016 г., 18:08 ч.

Мисли 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
788 0 5

Мисли

Винаги има причина нещата да се случват и винаги има причина нещата да не се случват. Не се бунтувай! Остави се на течението и наблюдавай! С времето ще разбереш... промисъла.

Когато не се обичаш, си като марионетка, на която всеки може да оплете конците.

И помни, че План Б/ Божествения/ е винаги по-добър от План А/Аз/. Бог знае кое е по-добре за теб!

© Сиси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • В коментара при публикуването,бях помолила редактора да ги отдели,защото ги пишех разделени,но после ги виждах слети.
    Сега пак ги виждам слети..през телефона
  • Защото са отделени! Първоначално всички бяха насметени на едно.
  • Пуснах ги през телефона и предполагам това е проблема.
    Иначе...мислите са си три
    Последната си е лично мой патент!!!/доказана във времето и пространството /
  • Последната е особено ценна! А иначе, може би зависи от форматирането. Забелязал съм, че то не се запазва при писане със сложни програми като WОRD. След предлагането за публикация, докато още не е публикувано и може да се редактира, трябва да се форматира в средата на "Откровения". Макар и малко трудоемко, тогава се запазва основното форматиране като отстъп, нов ред, празен ред между два абзаца. Не знам дали съм съвсем прав, но при мен този начин е сработвал. Даже и в голям текст, който публикувах напоследък. Дано да съм споделил нещо полезно. Иначе и трите ги харесах много и ги показвах и на приятели, които са далеч от литературата. Направиха им впечатление. Макар че според мен са четири.
  • Само да доуточня, че това са три съвсем отделни мисли!
    Нямам идея защо не са отделени от редактора!?
Предложения
: ??:??