3.09.2007 г., 9:59 ч.

Много ми е тъпо 

  Проза
3798 0 21
2 мин за четене
 

 Много ми е тъпо
В десети клас ме запознаха с едно момче, малко по-голямо от мен. Много готин! Тренираше модерен петобой - фехтовка, езда, стрелба, лека атлетика и плуване. Висок, красив и интелигентен, невероятно, но факт. Майка му, леля Надя, се „влюби" в мен и ме запозна с цялата им рода. Всички ме харесаха и... едва ли не трябваше да се женим тия дни. Майка, като го видя и хлъцна, а и той така умееше да говори, че може да замая почти всяка жена. Но защо и мен? Бях му казала, че не съм ходила на бар. Готово. Идва нашето момче и моли майка да ме вземе от нас в девет вечерта и да ме върне на другия ден по обед. Казва й да не се притеснява, че всичко ще бъде наред. Майка си припада от щастие, че ще излизам с толкова галантен кавалер.
Отиваме на бар. Сервират ми, поканил е и приятели да ни е по-весело. След бара отиваме на гости в Бояна. Хората се грижат да ни е добре, а той е мил, мил, та и отгоре. Пита ме дали ми е добре, а аз му отговарям: „Много ми е тъпо!" След няколко дни ме води на гости на други приятели. Цяла вечер се грижи за мен, а аз пак - „Много ми е тъпо!" Къде ли не ме води, какво ли не прави за мен, само и само да ми угоди - нищо. Аз си повтарям като развален грамофон: „Много ми е..." И като се ядоса това момче и като ми викна: „ Какво искаш ти? Опитвам се да ти угодя, но май ти самата не знаеш какво искаш! Знаеш ли какво? На тъп човек винаги и навсякъде му е тъпо!!!" Е, заслужих си го, но и се замислих яко. От този ден девизът ми стана: "Където съм аз, там е хубаво!!!" От тогава се чудя на някои хора, като кажат: „Много ми е скучно, ела за да..." Ма как ще ти е скучно? Дори да съм сама, което ми се случва рядко, си намирам такива занимания, че даже не ми стига времето. Много често на сбирки ни викат мен и моята приятелка Надя. „Елате, защото без вас не е весело!" И ние летим. Защо бе, хора, някой трябва да ви прави весело, направете си го сами! Ама-ха!!! А, някой звъни, ще трябва да приключвам, защото пак ще летя. Защо не станах клоун?!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мерси Жени!!! Алиске, русокоске, защо се издаваш? Сега, какво, всички ще разберат, че съм руса. И проста, проста, щом ми е толкова тъпо. Вече нищо няма да си споделям, край! Стами, радваш ме с коментара си!!! Катерина, точно така е, ако чакам на някой направо ще затъпея!
  • Развесели ме,но всичко което си написала е самата истина...ако не сме ние да си направим веселото,няма кой! Браво,поздравче и прегръдка!
  • Хехе приветче Светлерадвам се да те видя отново тук !!!Вече няма да ни е тъпо определенoщом си на линия!!!Сега се запътвам към другите разказчета
  • Хахахаааа! Ей това е!
    Браво, браво, Светле!
    ))
  • Атанасова, внимавай, това е мой патент! Измисли си друго. Много ми е рошаво, например.Ей, Здравче, ще те удуша с една прегръдка! Пинче, за тебе знаем добре, че от време на време ме четеш. Мислиш, че не съм съвършена, така ли?!
  • Иване, Иване, спасение няма...Анета, ще доживеем, къде ще ходим!Щом сме се хванали на това хубаво хорце... Ино, ще ти кажа аз "тъпо"! И по-често ми казвай, че ме обичаш, защото съм чувствителна! Джейни, Сара, ако пише толкова хубаво, колкото пее, цена няма!
  • Етчи, зная аз, зная! Яна, нека ни е весело, така ни се пада! Нели, мерси! Деси, при теб няма как да е друго. Ти самата си песенна! Адамов, а питаш ли ме мен? Таня и на мен ми беше тъпо, но вече не, щпм си тук при мен! Ангар, вече трябва да ти е добре, при мен си! Ице и ти ми липсваше, ама не много, защото се чувахме. Мога ли да ви оставя без контрол? Кой знае какви ще ги свършите! А онзи ден изхвърлих сигурно стотина визитки от те такива такаиметрови шофьори, дето ги подлудяваме, но искат още, да им се не знае! Поздрави и от мен!
  • аз явно си имам един такъв(галантен
    красавец с добри намерения)
    вграден по рождение.

    И сама да съм не ми е самотно
    и като мина даже покрай огледало
    една нахилена тиква все там си стои
    и ми се лензи

    ама Светле...
    все пак от време на време
    имам нужда и от твоите разкази.
    (Нищо в света не е съвършено,
    даже според Екзюпери...)
  • АаАуУ,от толкова време 4акам да драснеш нещо!Ей така да се разсея малко,да се посмея,4е нещо и аз взех 4есто да повтарям "много ми е тъпо"..хмм-дали проблема не е в мен
  • С твоите разкази Светле е така забавно!!!
    Дъщеря ми прочете за броени часове разказите ти и от няколко дена пише роман...някакви си 5-6 реда е написала до сега и след всеки ред търчи след мен да ми го чете и да ме пита дали пише интересно като теб!
    Благодаря за книжката ти!

  • Еей, доживях... Толкова ми беше тъпо без тебе!
    Благодря ти за настроението, Светле!
    Прегръщам те!
  • Лажова, Лажова...
    е как ме усмихна с това "Много ми е тъпо"
    обичкам те с поздравче
  • Алоууу, готиния клоууун, дето ми разби сърцетууу...!
    Абе Светланке, разгеле, че те дочаках, щот имаше една вероятност "Мохамед да отиде при планината" - хехехе!
    Пък тогава А някой е казал, че е тъпо, А сме му... /сещай се де/
    "Обичкам та ма, оууууууу"!
    Пък Ицето... леле, Ицето се хвана за главата с Ония обяснения в таксито, да знайш!
  • Eх, Светле!!! Липсваше и ти на срещата, да знаеш.
    Обаче в петъка преди нея бях свидетел на култовото ви обяснение в любов с Поли. А представяш ли си онзи варненски таксист какво е изживял. Три мадами и един мъж, достатъчно откачени. Една от тях прави признание за вечна обич и женитба. Дори и стих написах за това. Питай и Петинка, и Люска за това. Шоуто беше пълно. Между другото, благодаря ти за подъръка. А на знамето ще избродираме - селу Откровеново - и на другия купон ще го развеем.
    Поздрави, сърничке!!!
  • Наистина много ми беше тъпо - без теб!
  • Здравей Светле!
    Беше ни много тъпо без теб!
    Липсваше ни,поне на мен!
    Радвам се на поредния ти поучителен разказ!
    Целувки!
  • Г-жо Лажова ... много ми е тъпо без вас ... бихте ли ... ?
  • Ох, добре че си "дойде", сърничке сладка!
    Вече ми е леко и песенно и спокойно на душата!!!
    Прегръдки най-сърдечни!
  • Поздрави и от мен! Много се радвам, че такъв свестен човек като теб е тук, макар и иронично да подхождаш към себе си в този разказ! Само така! Поздравления и усмивки от мен!
  • Много ми ....весело с теб,Светле
  • Ах Светле, с теб никога не е "тишина" и "самота".
    Ама много ми е приятно и хубаво, така да знаеш.


    Поздрав и усмивка.
Предложения
: ??:??