16.09.2007 г., 23:26 ч.

МНОГОТОЧИЯ ІІ 

  Проза
966 0 4
2 мин за четене
МНОГОТОЧИЯ... ІІ



Видях го в гръб, седнал на пейката, с кръстосани глезени. Главата му висеше към земята, а пръстите му премятаха припряно ключовете от колата му.
Стъпвах тихо, страх ме беше, че това не е истина, страх ме беше, че сънувам и ако вдигна и най-малкия шум, той ще стане и ще си иде...
Но не - там беше и плещите му изглеждаха толкова сковани, сякаш бяха поели целия товар на света. Вратът му беше обгорял до червено, а косата му - напълно побеляла.
Бяха минали повече от две години...

***

Не издържах и лекичко го докоснах. Той трепна и завъртя към мен глава, а аз вече усещах първите сълзи... Прекрачих пейката и седнах, забивайки нос в рамото му. Неговият мирис... неговият вкус... не можех повече да се владея и тресейки се, се оставих в прегръдките му...

***

Понякога се случват мигове, когато мълчанието говори. Мълчанието избутва думите, натиква ги някъде, прави ги излишни. И думите не се сърдят, защото знаят, че трябва да замълчат.
Понякога с мълчание можем да кажем повече, понякога и всичко...
Понякога с думи можем да мълчим и всъщност да не казваме нищо...
Но има една дума, една-единствена, която никога не може да бъде заместена от мълчанието...

***

Прости ми, че те срещнах в неподходящо време...
Прости ми, че не оправдах очакванията ти...
Прости ми, че исках да опитам и с други партньори...
Прости ми, че загубих Вярата в Любовта...
Прости ми, че толкова дълго мълчах...
Прости ми, че така те нараних...

Прощавам ти, защото няма неподходящо време!
Прощавам ти, защото всеки човек греши и има право да поправи грешките си!
Прощавам ти, защото всеки трябва да е убеден в незаменимото!
Прощавам ти, защото Вярата в Любовта може да бъде върната от Надеждата!
Прощавам ти, защото е по-добре да мълчиш, докато стигнеш до истината!
Прощавам ти, защото за всяка болка има лек...

***

Пейката се намираше в малка градинка, в близост до добре поддържана аптека. Но никой от нас не погледна към нея...




29.08.2007


Посвещавам този разказ на утрешния светъл празник "Вяра, Надежда и Любов и майка им София". Нека бъдат живи и здрави и много щастливи всички именници тук и ние покрай вас! Обичам ви всички!




© Силвия Андреева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Понякога се случват мигове, когато мълчанието говори."

    Въздействаща, по необясним начин е тази изповед!
    Поздрав и благодаря!
  • Понякога с мълчание можем да кажем повече, понякога и всичко...
    ___________________________________________________________
    Зависи за кого сиа.
    Мълчанието е страж на душата и никога предател.
    Много хубав стих!
  • Прекрасно посвещение !
    Светлина и нежност !


  • Понякога дори е по-добре да помълчим вместо...
    Липсваше ми!!!
Предложения
: ??:??