12.07.2012 г., 9:29 ч.

Момичетата на нощта - 8 

  Проза » Повести и романи
595 0 2
1 мин за четене

МОМИЧЕТАТА НА НОЩТА

 

Тетрадката на Ашли

 

 

След последното съобщение, което получих, ми беше трудно да заспя (макар че преди това умирах за сън). Не е характерно за мен, но изпитвах някакво странно чувство... някои го наричат вълнение. Незнайно защо, но отворих гардероба и започнах да търся подходяща дреха за срещата, така де – за кафето. След половинчасово мерене на дрехи и оглеждане пред огледалото, реших да обека червена рокля, червени обувки, бяла чанта и бяло шалче.

Вече беше 00:30 ч. Трябваше да си легна, ако исках сутринта да стана навреме. Легнах си и цяла нощ си мислех какво ще стане. Какви ли не “сюжети” изплуваха в главата ми. А ето и какво стана същност:

 

Когато влязох в кафето, той вече беше там. Не си спомням да съм виждала досега мъж с по-привлекателна външност. Освен това определено умееше да я използва правилно. Разговаряхме дълго и се оказа, че беше прав за това, че освен интилигентен, може да бъде и доста привлекателен. Вече не гледах на него като на колега, а като на мъж, в когото започвах да се влюбвам. И той го знаеше.

 

 

*След половин месец*

 

С Джак получихме грамота за най-добър екип. Нашият доклад определено се хареса не само на професора, но и на колегите. Нещата между мен и Джак се задълбочиха. Вече сме заедно като двойка. Не мога да опиша колко съм щастлива. Преди да срещна него, аз бях загубила вяра в любовта и дори не се надявах да срещна някой, който ще ме обича. Наистина не го вярвах. Но ето че Джак е тук, за да ми докаже, че колкото и да казвам, че няма да се влюбя – то ще го направя, колкото и да казвам, че няма да се доверявам – то ще го направя.

 

Следва продължение... 

© Мария Костадинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Г-н Дончев, с цялото ми уважение аз не публикувам в сайта само и единствено заради това да трупам положителни коментари или оценки, или пък някой да се възхищава едва ли не на това, което пиша.
    Публикувам, това което съм написала (за едни добро, за други лошо). Далеч съм от мисълта, че пиша перфектно, НО и никого не съм задължила да чете това, което пиша. Щом не проявявате интерес, просто подминавате и четете това, което ще Ви достави удоволствие.
  • Какво трябва да се случи за да се увериш, че никой не проявява интерес към поредицата ти?? Малко самокритика ще ти бъде от полза,с най- добри чувства!!!
Предложения
: ??:??