12.07.2019 г., 8:49 ч.

Момичето, което беше влюбено до полуда. 

  Проза » Повести и романи
1024 0 4
1 мин за четене

Беше 19 юни когато те срещнах. Времето беше доста променливо, като настроението ми.

Ти седеше на масата и обядваше хот-дог само с кетчуп, майонеза и лютеница...точно както го обичаш.

Аз стоях срамежливо до теб и гледах как сладко ядеш.

Малко след това се запознах с теб...

Бяхме цяла компания. Другите бяха направили плана вече, а аз както винаги разбирах в последния момент.

Както и да е. Отидохме на кафе.

Погледът ми беше постоянно в теб...

Не, че исках да ми личи, че те харесах още от самото начало, просто не можех да откъсна очи от теб.

Беше толкова красив с невероятна усмивка...и толкова срамежлив.

Още от първия момент, в който те видях осъзнах, че ти си момчето за мен.

Беше любов от пръв поглед.

Със времето се влюбих още повече в теб, а ти беше все така срамежлив...

Любовта ми към теб беше като гръм от ясно небе...

Точно когато най малко очакваш те връхлита...

Може би ти затова се отказа от мен.

Страхуваше се да не те удари гръм.

 

На кратко исках просто да кажа, че ми липсваш адски много и ако имах възможността да си те върна отново и пак да бъдеш в прегръдките ми бих направила всичко възможно.

 

 

© Бетослава Стефанова Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Лятна любов »

18 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Беше, беше, беше...
  • Благодаря!
  • Хронологически добре разказано, но накрая това "може би" - липсва случка, предположението не е случка,
    прилича ми по-скоро на писмо.
    Успех, продължавай, след коментара на Лиа няма какво друго да допълня!
  • Не е лошо, даже си е хубава история, написана свежо и по младежки, но за предизвикателството можеше да е малко по- дълго. Освободи ума си и дай размах на душата, и мисля, че много скоро ще ни радваш с още истории. И чети. Срещата с други герои и сюжети, както и с изразните средства на други автори, винаги разширява светогледа и оформя стила на писане. Успех!
Предложения
: ??:??