7.05.2017 г., 23:09 ч.

Моята мечта 

  Проза » Повести и романи, Приказки и произведения за деца
822 3 5
2 мин за четене

          Навсякъде все някой мечтае, дори и аз мечтая. Мечтая за фантастични истории със феи, вещици, чудовища, вампири, демони, и много други фантастични създания. Но сега смятам да ви разкажа това което аз преживях не отдавна.

1. Запознанство        

 

           Когато почти се бях отказала от моята мечта ми се случи нещо невероятно. Една вечер както си вървях видях странен момче със сериозно лице които ми се стори доста груб, но беше наистина красив младеж. Той ме попита какво мечтая. Помислих си, че ако му кажа ще ми се смее.

 – Аз мечтая да се случи нещо фантастично. – каза той и отново ме попита – Ами ти?

          Първоначално си помислих да го излъжа, но когато го погледнах просто не можех да го излъжа, не знаех поради каква причина но просто не можех.

 – Аз мечтая за нещо невъзможно – казах му аз с натъжена усмивка и поглед вперен в пода, а той се 

 засмя и ми каза:

 – Няма нищо невъзможни неща.
В следващия миг ме целуна по челото и си тръгна. 
Когато се събудих на другия ден аз бях на друго място. Бях обградена от много странни хора.

Те бяха облечени много странно. В първия момент си помислих че това е някакъв косплей или  театър, но не беше. Не след дълго разбрах че моята мечта се беше сбъднала. Бях попаднала на място с дракони, феи, ангели и други такива свръхестествени същества. Бях щастлива но не разбирах защо съм там. Не след дълго радостта ми отмина, група от рицари със странни оръжия ме нападнаха. Бях уплашена и се подготвях за смъртта се появи момчето с което бях говорила предишния ден. До някъде бях щастлива че го виждам, но когато ме измъкна от там аз се чудех защо и той е тук, как се е озовал тук и знаели къде е това тук, дали заради него съм тук и много подобни въпроси. По някаква причина имах чувството, че го познавам от много време, а когато бях покрай него се чувствах сигурна, бях наистина щастлива, че срещнах момчето със сини като океана очи.

© Димитрина Петрова Всички права запазени

Следва продължение... :)

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мерси
  • добре се справяш.. продължавай .. то и аз съм много зле с граматиката .. но на мен вече ми прощават защото компенсирам с рими чувства.. никои не е съвършен ...всяко начало е трудно .. тук има много добри автори които няма да те обидят, а даже ще те окуражат.. постарай се малко и ела при нас ..ела и се развивай .. приеми критиките без сръдня.. При нас е хубаво ако си искрена .. чети, пиши и ще се почувстваш по добре .. тук думите завист ,омраза , злост не съществуват..
  • Чакам с нетърпение продължението..
  • Благодаря
  • Хубави мечти! Димитрина , внимателно препропрочитай текста преди да го изпратиш,защото на места има неточности.Но написаното за мечтите е добре разказано.Добре дошла в сайта!Ще чакам продължението.🎋
Предложения
: ??:??