16.11.2021 г., 11:09 ч.

Мозайка 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
584 3 14
2 мин за четене

По улицата минават две циганки. И обсъждат някаква – лъжкиня, мошеничка…

След което почват да я кълнат. На цигански.

Изглежда така по-хваща…

хххх

Живее червей на бунище. Храна има, смрадта не усеща, топло му е…

И наникъде не се стреми.  Добре му е…

Цел няма, стремежи няма… А като няма стремежи – няма и движение.

И никога няма да разбере, че е червей… За да мине по Дарвиновата стълбица…

хххх

Адвокат – този път в добрия смисъл на думата…

хххх

Разхожда ме песът. Насреща идва лелка. Тротоарът широк, но тя се запътва директно в нас.

-  Махни го това кучеее…

Аз я гледам изненадан, кучето върти опашка като вентилатор – обърнали са му внимание.

-  Закусило е, няма да ви ухапе…

Оная явно развива сутрешна загрявка:

-  Махни го! Как ме гледа…

-  Няма страшно – успокоявам я кавалерски – Няма да ви яде, то не обича сушено месо…

Кучето, впрочем, е кокер – може да убие човек с облизване и въртене на опашката…

хххх

Пак неправилно хрумване – защо искат да санкционират Белорусия, че пуска навлеци към Европа, а не санкционират Мексико, което пропуска идващите от юга към САЩ, даже им помага при преминаването?

хххх

И некоректни обобщения.

Благовест Сендов, Иван Илчев са личности, които бяха и ректори. Днес има заемащ поста, който извън него е нормален човек – сив, конформист, част от тълпата извън кабинета си.

Сещам се за един педал, който „скромно“ беше казал, че ако му наредят – можел да бъде и портиер, и премиер. Доскоро имахме подобен помпиер…

Обаче – личностите са много по-редки в природата, отколкото шперцовете…

хххх

 Представите й и реалността са в две далечни една от друга мъглявини…

хххх

Валят обвинения срещу народа – защо не щял да гласува?!

И нито един не се пита: абе, тия хора защо не искат да гласуват?

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Маргарита, Роси, Красе!
  • Стълбица викаш- надолу ли , нагоре ли- няма позишънинг систем... продължаваме насляпо. Съгласна съм с госпожата, освен ако тротоара наистина не е много широк та може да се избегнат случайно "облизване и въртене на опашката"... изгубил си гласа преди 25 години - компенсира със слушане.
  • "Политиката е нещо прекалено сериозно, за да бъде оставено на политиците." Шарл дьо Гол
    Много добри заключение!
  • Коновски! Особенно последният въпрос ми е много важен! И ми е ясно, че тия, които трябва му потърсят отговор, не се вълнуват от него. Не им трябва! Поздрав! Харесва ми. Добри попадения! Даже - емблематични!
  • Благодаря, Младене!
    Ама ти още ли се чудиш?
    И не обиждай помиярите - стоят по-високо от политиканит...
  • С тази история за кучето, Георги, ми припомни, че родните политици са помияри.
    Затова не гласуват хората. За стари помияри не гласуват. Но за нови...все още се лъжат да гласуват. При това доста масово.
  • Благодаря, Надя, Миночка!
  • Пак си се справил чудесно! Хареса ми и кучето и "заспал по време на избори, народ"!
  • Мъдри ми сенсей!
  • Ааа,изчаква до другия вторник. Щях да кажа, пише песни, ама край на песните
  • Още ври...
  • О, и това може да се добави,.. или вино, нали му е сезона
  • Благодаря, Петре!
    И не дават бира барем с кебапчетата...
  • кучешки - Ау, какво куче,.. а хапе ли..
    - Ами не знам,.. сега ще видим...
    Ниска активност - Айде де, обещават кебапчета, а дават кюфтета
Предложения
: ??:??