2.06.2017 г., 22:38 ч.

Мъдрословия (1) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1736 5 3
1 мин за четене

1. Болката е вдъхновението, което тласка твореца напред.

2. Сълзите са най-чистото нещо, което човек може да сътвори.

3. Хората, които са винаги усмихнати крият най-много тайни.

4. Не съществуват по-искрено вдъхновение от болката и по-страшен враг от страха...

5. Живот без болка трудно може да бъде наречен живот.

6. Да унищожаваш не е грях. Унищожи своята слабост, преди тя да те е унищожила.

7. Нищо на тоя свят не е вечно... дори спомените.

8. Лесно е праведният да стане грешник. Трудно е грешникът да се превърне в праведник.

9. Съдбата обича да си играе със слабите. Тя не спира да ги залъгва с дребни трошички.

10. Напредналата възраст не е сигурен белег за наличие на мъдрост.

11. Ако искаш винаги да стигаш пръв, трябва да стоиш настрана от кратките пътища.

12. Тракийската ромфея е по-страшна от римския меч. Особено, когато си тракиец.

 

02.06.2017г.

 

Андрей Андреев

© Андрей Андреев Всички права запазени

Всички афоризми са мои поучения, които съм изпращал до приятели през годините, и/или статуси, които съм публикувал в социалната мрежа. Насърчавам всеки, който желае да ги използва в свои произвесения, да го направи, стига да спазва Правилата на сайта.

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ви за положителната оценка, господин Иванов!
  • Хубаво е, че си толкова млад (не че аз съм много стар де: ) ) и че стигаш до такива прозрения. Дано в нашата България да има все повече такива млади хора. Браво!
  • За възрастта си съм напълно сигурен, господин Тонев. И преди сте попадали на мен в електронното пространство, но може би псевдонимът ми Ви пречи да ме познаете. Благодаря Ви за положителната оценка! Поздрави!
Предложения
: ??:??