18.07.2017 г., 23:58 ч.

Мъдрословия (14) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
477 1 1
1 мин за четене

157. Пътуването е нещо хубаво, стига бурята да не пътува с теб.

158. Екскурзиите са надценявани. Ако поемеш пътешествие и те сполетят лоши метеорологични – няма да видиш нищо ново.

159. Понякога да заложиш на сигурното е най-правилния избор.

160. Там, където дрънчи звукът не метала, щастието гори по-силно, от там, където струи любовта. 

161. Рискът си струва само тогава, когато не рискуваш никого, освен себе си.

162. Обещанията биха били нещо хубаво ако някой си правеше труда да ги спазва. 

163. Омразата е плевел, който се пръква изненадващо. 

164. Ти си щастлив там, където не плащаш за чужди грешки. 

165. Обикновено местата, които са най-хвалени, са най-болните кътчета на земята.

166. Не вярвай на слухове, но и недей да пускаш свои собствени.

167. Щастлив плебей означава бедняк с небивали актьорски заложби. 

168. Никой не може да изтръгне духовността от теб, но може да вземе всичко останало. Тогава ти сам би решил да захвърлиш духовността.

169. Ако някой ти каже, че никога не лъже, лъже. 

© Андрей Андреев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Едва ли ще излъже някой, този който лъже, че не лъже... Последните няколко сентенции са разкошни!
Предложения
: ??:??