6.06.2017 г., 11:27 ч.

Мъдрословия (2) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
488 1 1
1 мин за четене

13. Червенокосата жена може да ти даде много повече, отколкото всяка друга.

14. Не съществуват грешни пътища. Съществуват грешни посоки.

15. Любовта може да те разочарова, но познанието не.

16. Сляп е този, който не вижда светлината в мрака.

17. Трудно приемаме, че красивият сън е просто  сън. Още по-трудно се решаваме да го превърнем в истина.

18. Човек научава много повече от провала, отколкото от успеха.

19. Душата е ключът, който отваря всички врати.

20. Наличието на усмивка у плебей е сигурен белег за отличните му актьорски умения.

21. Истинският убиец е този, който оставя хората живи, но  превръща душите им в  прах.

22. Това, което книгата може даде, не може да бъде взето от никъде другаде.

23. И най-страстната любов не може да те удостои с толкова наслада, с колкото можеш се сдобиеш щом решиш да прочетеш просто една книга.

24. Ударът от меч боли, а ударът от ромфея убива.

© Андрей Андреев Всички права запазени

Всички афоризми са мои поучения, които съм изпращал до приятели през годините и/или мои размисли, които съм публикувал в социалната мрежа. Насърчавам всеки, който да иска да ги използва в свои произведения да го прави, стига да спазва Правилата на сайта. 

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Ви, господин Тонев. Вярно е, че може да се спори кое е по-приятно - сексът или книгата, но не бива да забравяме, че сексът понякога води до нежелани усложнения, а книгата не.
Предложения
: ??:??