16.11.2020 г., 13:04 ч.  

На кафе с COVID-19 

  Проза » Писма, Други
314 0 13
2 мин за четене

 То, всъщност, кафето с него си го пия вече няколко дни, да не кажа, че и обяда и вечерята делим... Но така е с нахалните гости..

 Е, всичко започна преди няколко дни с леко поболване в гърлото, което повече дразнеше, отколкото наистина да боли. Да, но на другия ден пак така се започна, но около 15 часа, само за няколко минутки бях сринат. Адско главоболие, внезапна висока температура, болки от пръстите на краката, до връхчетата на косата... 

 Това беше началото. Умничък съм (ха-ха), та усетих накъде отиват работите. Особено, когато за минути пред очите ми изчезна реалният свят, заменен от някакви петна с явно, халюцинагенен произход.

 Процедурите са ясни. Дори и децата ги знаят вече, за съжаление. И те така се оказах затворен на третия етаж, в апартамента. 

 За първите три дни няма да разказвам, само ще спомена, че се уплаших само в един момент - събуждам се и не мога да дишам. Чувствах дробовете си сякаш са опаковани в бетон. Буквално.

 И като почна едно задушаване, абе, мамата си трака. Добре, че за няколко минути отшумя, но все пак в продължение на часове имах чувството, че съм на кислородна диета. Тогава сериозно се замислих за болнична помощ, но... имам реална представа, каква е ситуацията там сега. От реални хора, не от тези, които говорят пред медиите, съчетали властта с отлично отработена лъжовност. На тях - майната им!

 Но полека лека почнах да се оправям. Днес съм по-добре от вчера, вчера, от оня ден, а предходните такива не искам и да споменавам.

 Та в тази ситуация ме спаси... Музата... Такова вдъхновение ме тресе напоследък, че просто са слаби думите. 

 Абе щом започнах да мисля в рими и стихове вчера, последните часове... Някои ще кажат, удари го вирусът, момчето, в акъла, жалко за него... Е, вие тук няма и да си го помислите, знам го, защото в голямата си част, познавате тези "симптоми".

 И сега да удрям финала. Дори в този момент си пия кафето със същия, отново буквално. И още нещо - то няма никакъв аромат.

 Пропуснах да спомена, че в един момент загубих абсолютно всякакъв усет за мирис и вкус. По второто, подобрение има, но относно първото, все още такова, йок. 

 Оня ден миришех за проба една люта домашна ракия (Имам няколко вида такава за гости. Лично аз не я понасям и само, като я помириша, ми се гади). Ми, все едно душках гола водица...

 Та това, душенето де, ми стана мания напоследък. Душа подправките, това, което ям, дори сега си мисля, дали да не пробвам с чорапите си... Но са ми нови, нося ги само една седмица, та няма да има ефект... 

 Та те това е. Реших да споделя ей така, на майтап почти. Най-вече за тези, които не вярват. Но и още нещо (последно) искам да кажа.

 Да, вирус има, но не трябва да има паника и насаждане на страх и ужас. Човекът е издръжлива гадина - оцелял е след прогонването от Рая, ще оцелее и сега. И все пак, а дано се замисли къде, как и в какво греши.

 Щото прилепите са милиарди и не обитават само Китай...

 

16.11.2020.

 

Георги Каменов 

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Катя, това чувство е много полезно в кофти моменти 😊
    А Музата е във всичко и всеки, но наистина я предпочитам по-секси 😋
    Благодаря с усмих 😊
  • Щом не си изгубил чувството си за хумор значи си почти здрав.
    Успех! И следващият път Музата ти да е друга, а не вирус.
  • Хъм, кой ли ме подслушва, че думите ми да кръжат в публичното пространство?
    😋😂😋
  • Както казва оптимистът
    - на ден от 30 жени да си поискам, 25 да ми вържат, все е кяр! 😋
  • Колко си права, Пепи 😋
    Ама нали съм си мъж, понекога съм си много тъп, ша прощаваш 😋
    Смея се на терасата в момента 😋😂😋
    ПП
    А току що ми хрумна, че в момента нямам друг избор, освен да "пердаша" наред 😂
    Тъй де, откъде да знам, коя е разгонена, коя не 😋😂🤪😂😋
  • Е как да няма: нали ако самецът няма обоняние и не надушва кога самката е разгонена, светът отдавна да е свършил!
  • Костадине, особено за обонянието, наистина не знаех, че толкова важно място заема в човешкия живот... Вече правя разлика между сладко и солено, но с него за сега няма напредък.
    Но и това ще отмине до ден, два.
    Пепи, то гадното практически мина 😋
    А щом отново ми се шурее с женички (всъщност, с една определена само 😋), значи съм си (почти) супер 😊
    Благодаря с усмих и на двамата 😊😋😊
  • Стискам палци! Побързай!
  • Бързо и качествено оздравяване Георги и наистина е много гадно да нямаш вкус и обоняние,а адаша ти е много прав за повода.Поздрав.
  • Адаш, ми писна ми точно от сълзите и сополите. Начетох се и нагледах и на двете...
    И от паниката ми писна, и от лъжите на онези, същите, ми писна, и от.... Абе от много неща ми писна...
    Да, болестта е сред нас, но решенията не са в съзнателно създавания хаос, нито в мерките за пред медиите.
    Риск има, но и като пресича улицата има такъв, и в банята можеш да паднеш, и... ясно е...
    Най-големият риск обаче е човек жив, да спре да живее!
    Благодаря ти за точните думи относно това ми произведение.
  • Гъчкан си с вируси - по рождение. Ама и тоя е повод за една ичкия...
    Хареса ми - реално, без паника, без сълзи и сополи.
  • В случая, Музата, такова рамо ми даде, че... Не, не мога да го изразя с думи!
    А иначе, вярвай ми, нямам търпение да изпия чаша кафе, което има аромат на такова, с цигара, която да ме изпълни с аромата си. Да, вредни са, знам го, но пък наистина и това много искам..
    Благодаря ти, Доротея, за позитивните думи, които ме усмихнаха 😊
    И дай Боже да се сбъднат възможно най-скоро.
  • Музата ни хваща за ръка и ни превежда през най-тъмните дни. Бързо оздравяване! Пожелавам ти да се насладиш пълноценно на най-ароматното кафе, още утре сутрин 🙂
Предложения
: ??:??