20.04.2024 г., 18:00 ч.  

Най-големите диктатори 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
145 2 3
5 мин за четене

      Както вече вероятно сте се досетили, става дума за Адолф Хитлер, Владимир Ленин и Йосиф Сталин. Първият, роден на 20 април, днес има рожден ден, докато рожденият ден на втория е 22 април. Има известна картина, на която те двамата играят партия шах във Виена.   

https://parliament140.bnr.bg/varna/post/101360077

Това е по времето на Виенския период на Хитлер, когато същият се запознава с Валтер Щайн, станал впоследствие съветник по културните въпроси на Чърчил. Същият този Валтер Щайн, който написва дисертация за свещения Граал. За срещите между Щайн и Хитлер свидетелства Тревър Рейвънскрофт в уникалната си книга, озаглавена "Копието на съдбата". Тази книга акцентира върху митичното копие на Гай Касий Лонгиний /известен още и като Лонгин/, с което този римски центурион, пробожда разпнатия Иисус на кръста и вследствие на това проглежда. Свидетелство за това пробождане се съдържа в евангелието на Йоан. Очевидно пребитият до смърт с бичове /от римските войници/ Иисус е развил т.нар. пневмоторакс и това пробождане е изиграло ролята на спасителна пункция, освободила белите му дробове от фатално насъбралата се в тях течност. Самият Лонгиний, който е бил почти сляп, проглежда и така се извършва чудото, което е било вече предречено. Вярата, че копието на съдбата дава небивала власт на онзи, в чиито ръце попадне, е причината Хитлер да го изнесе от двореца на Хабсбургите във Виена, когато става канцлер на Третия Райх. Каква е по-нататъшната съдба на копието е неизвестно, поради строго пазената тайна. Дали намереното в Нюрнберг копие, след войната, е същото е голям въпрос, но точно то е било върнатото в двореца на Хабсбургите.        
       В книгата "Копието на съдбата" аз открих само една фактологическа грешка, понеже от години се занимавам с този кръг от въпроси. А тя е твърдението на автора, че Мария Магдалина е онази Мария от евангелието на Лука, която е сестра на Марта и чийто брат Лазар Христос възкресява. Но да се върнем към основната тема на настоящия материал.      
        Както е добре известно, т.нар. болшевишка революция - е един чист преврат, един пуч, осъществен дефакто с помощта на евреите, които са били ръководните фактори в кървавата болшевишка партия. Когато идва на власт, Сталин отстранява тези евреи от властта и точно с това създава предпоставката да стане съюзник на Хитлер, чрез т.нар. пакт Рибентроп-Молотов. Благодарение на същия пакт Хитлер и Сталин, като истински хиени, пиратски си поделят Полша. Кръволокът Ленин идва на власт именно благодарение на подкрепата на еврейските капитали. Той е вкаран в Русия с германски пломбиран вагон, за което впоследствие щедро се отплаща на германците с помощта на предателския Брест-Литовски мирен договор. Агент Ленин добре си е поживял в Швейцария с еврейските пари. Но вече в Русия той бива прострелян, почти от упор, от есерката Фани Каплан, която, като истинска патриотка, не може да му прости националното предателство. Това полага началото на края на "вожда и учителя на цялото прогресивно човечество". Причината за смъртта на Ленин е все още неизяснена. Според едни е настъпила вследствие отравянето с олово от куршума. Според други, вождът е бил болен от сифилис.  А според трети Ленин е бил хронично тровен. Така или иначе Ленин стига до фаза на пълно видиотяване, запечатано на последните му снимки, поместени в трудовете на Волкогонов. Убиецът на царското семейство и на милиони невинни, най-сетне получава справедливо възмездие. На онези читатели, които търсят документалната основа на събитията, свързани с Октомврийския преврат на болшевиките, горещо препоръчвам филма "Шести юли". От него те ще научат истината по въпроса.      
         Но да се върнем към Хитлер. Кой всъщност е бил основният му спонсор? Много съм си блъскал главата над този въпрос. Години хвърлих, за да получа отговора му. Защото в различни източници се посочваше, че крупните капиталисти Густав Круп, Роберт Бош, Фриц Тисен и Алфред Хугенберг се явяват неговите спонсори след 1924г., когато започва политическият му възход. Но лично на мен нещата не ми се връзваха, защото гледах документалния филм, поръчан от самия Хитлер /и заснет от неговата лична кинооператорка Лени Рифенщал, починала като столетница/, озаглавен "Триумф на волята". От този филм  ясно се виждаше как безогледно Хитлер е пилеел предоставените му финансови средства. Пилеел ги е за показни акции, чрез които да привлича още членове към националсоциалистическата партия. Никой крупен магнат не би заделил такива големи средства за подобни цели. Днес това правят САЩ, в лицето на президента си Байдън, дарявайки безогледно милиарди долари на Зеленски. Но да не забравяме, че фамилията Байдън прави здрав бизнес в Украйна. Следователно тя донякъде спонсорира себе си. Разсъждавайки над тази главоблъсканица за тайния спонсор на Хитлер, попаднах на спомените на маршал Тухачевски, които след 10 ноември 1989г. бяха разсекретени в Националната библиотека. И в тях прочетох нещо, което ме удиви до смърт. По силата на Версайския мирен договор Германия след първата световна война не е имала правото да строи военни заводи на своя територия. А Хитлер, въпреки тази забрана, съумява да произведе значително количество оръжие. Направете своето предположение, но нека то да е твърде смело, за да има  нещо общо с истината. Защото отговорът е потресаващ. Хитлер строи своите военни заводи на територията на СССР с височайшото разрешение на товарищ Сталин. Там той произвежда самолети и танкове /с които на 22 юни 1941г. нахлува на територията на братския Съветски съюз/. Това надлежно е описано от Тухачевски. И тогава сякаш ярка мълния ми освети цялата картинка. Големите пари за възхода на нацизма в Германия са получени от Сталин. Той е щедрият болшевишки спонсор докарал Хитлер на власт. Другите магнати-дарители са били просто хамсийки до финансовия кит Сталин. Предполагам, че тези тесни връзки между болшевизма и нацизма все още се пазят с гриф Свръхсекретно. Защото те са доказателството, че между националсоциализма и болшевизма е съществувала топла политическа, почти "гейвръзка". И ако Хитлер ликвидира 6 милиона евреи в своите концентрационни лагери, то Сталин ликвидира поне три пъти по толкова съветски зеки. Ако Хитлер беше чудовището на 20 век - един нацистки Кинг Конг, то Сталин беше Свръхчудовището - съветската червена болшевишка Годзила на 20-ти век. Но за разлика от кликата на Хитлер, която беше наказана на Нюрнбергския процес, кликата на Сталин и нейните правоприемници и комунистически изверги, не само не беше наказана, но дори бе потупвана по рамото от Запада. Днес всички ние сърбаме попарата на това двулично поведение на Запада. Сърбаме я съвсем директно, заради правоприемниците на БКП, които колят и бесят в майка България чрез своите синчета и внуци, заемащи ръководни политически постове. Сърбаме я и в международен план, чрез войната в Украйна, защото на червените глави на комунистическия цератозавър им бе позволено да оцелеят. И докато комунизмът /във всичките му разновидности/ не бъде премахнат най-решително и веднъж завинаги от световната политическа сцена, призраците на Ленин, Хитлер и Сталин ще бродят, мъчейки се да разпалят трета световна война!
 

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря на Слав и Стойчо за интересните коментари! Благодаря също на оценилите този текст и на поставилите го в Любими!

    Относно Ананиевото слово...Тук не можах да сдържа усмивката си.
    1) Защото Хитлер първо става канцлер на Германия и впоследствие разпорежда Копието на съдбата да бъде пренесено от двореца на Хабсбургите в Нюрнберг. Думите "когато става канцлер" означават обособяване на период, като преди и след новата ера. Не следва да се тълкуват като уточнение за 1933г. И децата знаят, че когато става канцлер Хитлер придобива могъществото и власт позволили му да извърши ужасни неща. Преди това той просто не е имал техническата възможност за подобни действия.
    2) Точният брой на избититге евреи от нацистите в лагерите на смъртта не е все още уточнен. Числото 6 милиона е предположително.
    3) Относно производството на немски танкове и самолети на територията на СССР се доверявам изцяло на Тухачевски.
  • Полезно четиво!И не само за мен, но и за младата аудитория,защото историята не е това, което ни учеха и учат следващите генерации след нас.Между националсоциализма,болшевизма и Фашистката партия на Бенито Мусолини има повече обща идеологически постулати, отколкото различия.Има италиански игрален филм "Младият Мусолини".Бенито Мусолини е бил в началото на политическата си кариера...социалист!
    Преди Първата световна война те са идейни приятели в Женева с...Ленин!
    И не само това!Редовно са обменяли идеи в Женевската библиотека.
    За разлика от Ленин Мусолини обаче взема властта в Италия през 1922 година с т.н.Поход на Фашистката партия към Рим.Печели изборите в Италия и превръща страната си в една от първите в икономически и социален статус в света.
    Различия между диктаторите във властови аспект няма, но методите за постигане на целите им са различни.
    Може би до европейските диктатори трябва да наредим и Мао дзъ дун,Ким Ир Сен и водача на Червените кхмери в Камбоджа Пол Пот.
  • Не просто съм гледал 6 юли, но това е първият филм който изобщо съм гледал в живота си. Но съм бил на 7 г. и помня само голото теме на Максим Щраух и приказките на лелките около мене:" О ама това ли е Ленин? Такъв мъничък, плешив и гъгни!" Бяха им надули главите с "колоса" и се чувстваха излъгани.
Предложения
: ??:??