10.07.2018 г., 7:59 ч.

Нашенски 

  Проза » Хумористична
469 3 9
1 мин за четене

... Радостни сме да ви съобщим, че настъпи поредният тираж на финансовата лотария. Според изтеглените късметчета, този месец пенсии и помощи ще се раздават в Пловдивска, Видинска, Силистренска, Хасковска област. На печелившите - честито, на останалите пожелаваме търпение! Строителите от Орешково, оръжейниците от Сопот, миньорите от "Марица-изток" натрупват все по-голям джакпот и с все по-голяма надежда очакват евентуалното му спечелване ...

... Идват избори, идват проблеми. Пред вас са те - Стоян и Драган. Кого да изберете? Ето и програмите им. Стоян иска 50 милиона лева, та да подсигури детски домове, училища, ясли през идващата зима. Плюс още сто милиона за развитието на културата, просветата, здравеопазването. Плюс още сто милиона за развитие на  нови работни места в региона. А Драган иска само двадесет милиона лева - за мезонет, за вила, за някоя и друга командировчица по чужбинско. Кого ще изберете? И защо да плащаме повече, като можем да минем само с Драгановите пари? ...

... Музикални новини. Пред агенция "Туй-онуй" музиковедът Карачернев предложи да изпратим музикално послание към бъдните поколения - да закопаем чалгаджиите в специална звуконепроницаема капсула...

... И последно. Довечера в Дома на старците ще се състои диспут на тема "Децата и сексът - кое е първично и кое производно"...

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??