15.06.2021 г., 17:12 ч.

Натюрел 

  Проза » Разкази, Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
533 2 17
1 мин за четене

или Случки от живота

 

В метрото: Четири-петгодишен юнак седи до мама, държи я за ръката и окорено гледа в прозореца.

        - Следваща станция "Национален дворец на културата"! Връзка с линия 3 - "Хаджи Димитър" - "Овча купел"!

        - Мамо, мамо - скача малкият и дърпа майка си и тя да става - аз съм Димитър, викат ме, да слизаме!

         Пътниците във вагона се засмиват със сияещи очи над маските, чуват се и усмивки на глас.

😅 😅 😅

 

В супермаркета на касата:

         - Извинете, тука имате грешка, ето брошурата, нали в нея пише, че консервите на "***" са на промоция днес?

         - Господине, това е буркан грах, не е консерва, не виждате ли?

         - Как да не е?

         - Консерви са само консервните кутии, а не и бурканите!

😅 😅 😅

 

 

© П Антонова Всички права запазени

или за радостите в живота на малките хора (както според някои психолози правилно е да наричаме децата "малки хора"
Нали обичам да си "крада" забавни случки от живота, и тази сутрин си откраднах една:
в подлеза на метрото един малък човек, сигурно 5-годишен, стои с тате и вдига с усмивка ръка за позд ...
  1481  25 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Има толкова усмивки около нас, трябва само да ги видим
    Благодаря ви!
  • И това се случва! Поздравления, Пепи!
  • ))) Есть о чём писать!
  • Сенилга - езикът на тялото; никакво доверие!

    Адаш - и големите се кокорят в метрото, особено за първи път: такава дезеориентация става. Само да стоиш и гледаш някой как тръгва по едните стълби, после по другите, па да си чуеш и името по високоговорителя
  • Отлично! Я как-то в Пловдиве была с другом в ресторане. Друг отошёл за сигаретами, а в это время подошёл официант. Я у него спросила, есть ли сигареты моей марки? Он кивнул. Вернулся мой приятель за столик, сказал, что моих сигарет нет. А я ему - А здесь есть! Мне официант сказал.
    - Он тебе это сказал?
    - Нет. но кивнул, что есть.
    И вот с тех пор я живу со знанием этого парадокса - кивнул значит - НЕТ, а повертел туда-сюда головой, значит - ДА!
  • Ей, това ококорено като моя внук,.. на 4-5 години , а самичък святка и загася ламБите в къщи...
  • Шимов - днес не ми върви на усмиеки и смешки от реала, но и утре е ден. Забавно е да си ги ловиш натюрел.
  • МУшенници/касиерките/,а Митачето е сладур.Поздрав Пепи...!
  • 🌞 ☕️ Усмихнат и на вас да е!
  • Направи ми усмихнат деня, макар, че вън вали и е мрачно! Пепи, чудесно е!
  • Писателят на брошурата е голяма консерва
  • Скитницa - опознавайки и изучавайки света около тях са толкова впечатлителни!
    РосиДимова - и рекламни брошури и промоции нямаше!
    ЗИГИ - как казва бай Ганьо: консерва, неконсерва - всички са маскари!
  • 😄😄 Ех, едно време какви консерви имахме на село, ама нямахме консервни кутии. 😄 Благодаря за смеха, Пепи!
  • Димитър е много сладък Децата се невероятни!
  • Първо беше малкия Димитър, от сутринта ме разсмя!
  • 🤣🤣🤣 консерва е, консерва е! Тоз човечец само аз съм му трябвал малко да поспорим с мадам Касиерша сега кое е консерва и кое не е 🤣🤣 Ейй весело ми стана, Пепиии 😍
Предложения
: ??:??