8.11.2020 г., 20:48 ч.

Не е грешка 

  Проза » Разкази
296 1 3
1 мин за четене

Не беше грешка да бъда влюбен в теб и в красотата ти,
не е и лесен този достъп до устата ти. Пазя в сърцето си любовта.
Подкрепям я с думи, ама мога и с дела. Ключа за моето мога да ти отделя.
Една игра със малко грешки, с добро развитие, но с много параметри.
Не искам аз ненужно внимание, аплодисменти, черпя те моя дом, коноп и менти.
Преди години аз пазех незабравимите моменти, аз знам че старата любов
ръжда не хваща, намазах с WD и малкото ръжда паднала. Отново спомням си и мисля си за теб. Ти си велика, прикриваш ме от лошотията, злото на улицата блика. А аз искам да сме под тепиха и да те целувам. Докат го правим измислям три стиха, средата тиха из природата видяхме усетихме ли сила, видях крила, харесваш ми ти беше мила и добра. От цялата торта май най-харесва ми върха. Една различна степен на греха. Дано не ударя на греда. Невъзможна ни е любовта, но аз преборвам се със тва. Една игра на mind games, а искаш ти със мен да видим се със james.
We are not fames, my heart is burning flames, i know you now to hundred names,
is there a chance to fuck the rules and kiss my lips, damnn...
I know how it should be wow, i love your style, you made me smile.
Your love flows like demo trial. I keep that love in brain file!
Dont forget, i love you and you're like the jobs which is self-made.
Is real tough to not be here with me, ще плача с дни и сутрин кафе ще пия със сухи устни и няма пия, няма да свия, няма да тупам. Няма за обичта си да раздувам.
Няма да псувам, но често ще будувам, ако бях полицай щях да те конфискувам.
Тогава няма да негодувам, искам те дори и ако трябва да гладувам.
Не се надувам защото може да се спукам.
Не съм консерва - за тва че не ми пишеш не се нерва.
Още надежда е останала и в нея вервам.

© Александър Иванов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Успешно се разсмях тук 😋
    Поздравявам те 🤪
  • Тук е много демократично. Че и дори такива недомислици, да не казвам простотии, могат да се публикуват. Да, може в някой момент човек и да се олее, но при представянето си е твърде шокиращо. Това не е литературно произведение по никакъв начин.
  • хаха 😅 на тоя цигански рап разказ ли
    му викаш?
    разсмя ме поне, а на мен наистина разказ ми се чете...
Предложения
: ??:??