3.02.2023 г., 10:46 ч.  

Не гледай встрани, а слушай каквото те лъжат 

  Проза » Други
471 3 7
3 мин за четене

СЕМкаджиите спрели руски телевизии у нас. Борба срещу неправилната информация. Познат рефлекс от комунистическо време – спирай и заглушавай.

А плебсът ще трябва да вярва на официално натрапваното.

Обаче – май вече е трудно да се скрие истината. Технически – и в интернет има излъчвания, и отделни предавания са навред като клипове…

А борбата срещу различното е опасна. Защото винаги има поне две истини – твоята и чуждата. Опитите да спреш чуждата са доказателство за слабост. И признание, че истината май е там, а не при теб…

Аз – любопитен дъртак, ровя къде ли не. И гледам какви ли не телевизии в интернет. Много обичам украинските. Майстори са на лъжата, признавам. Но на кратката, моментна лъжа. Която скоро се обръща срещу тях.

Помня още лъжата за хероите, които „благославят“ руснаците: „Руский корабль, иди на г…“. И загинали до един – безсмъртен подвиг.

Само дето се оказаха безсмъртни – всички се предали при първия изстрел. Но… Абе, кой ти помни…

И за „руската ракета“, паднала в Полша, на другия ден станала „неизвестна ракета“, на третия – през зъби – украинска…

Та затова – противно на внушенията от властта и пропагандистите с космонавтски имена, търся навред. Като много обичам украинските телевизии…

Ето – в момента се води страшна борба срещу олигарсите и корупцията. И направили обиск в дома на Коломойски?! Оня милиардер, дето купи на Зеленски шоу, а после и президентското място… Обаче – бандеровците не прощават, ако някой нарушава закона. И нахлули в дома му…

Гледам – тежко въоръжен юначага. В камуфлаж, с шлем, маска, автомат на рамо… По чорапи! Възпитан обискиращ – да не надраска плочките на милиардера, че оня къде ще търси пари за нови?

Гръмко съобщават – обискирали дома на заместник военния министър Александър Миронюк. Вадят от дивана му пачки – мани, мани… Закръглено – 17 милиона гривни, 400 000 долара, 100 000 евро. Получил ги на съхранение от 85-годишна пенсионерка от Харков. Даже разписка има…

Дребна подробност – обискът е от 31 август 2022 година. Но го показват сега. Без последствия за… Заместник-военния министър? Да, бе – този пост е напуснал през юли 2021 година. Обаче – звучно, нали? Борба срещу корупцията…

Гледайте и не питайте кое как! По правилата на Мони Сакса – ВЕРВАЙТЕ!

И блейте…

хххх

А децата да зяпат екраните и се учат от филмите. Защото на запад цензура няма. Няма, бе…

И всичко може…

Помним как тракиецът Орфей беше показан като негър. Родопски негър…

После бащата на Хамлет беше негър /Хамлет – бял, ама да не помислите нещо за майка му!/…

Сега зяпам „Викинги: Валхала“. Нали разклониха интересния сериал и стана една… Та в започналия втори сезон част от действието се развива на изток, в Новгород. Където единият от викингите е чернокожият австриец /Хитлер се върти в гроба!/ Кайоде Акинеми. Ама типичен северен воин…

Че какво толкова? Във филма „Двете кралици“, реално живелитя в Англия сър Томас Рандолф е игран от ямаеца Едриан Лестер. Класически негър в английското феодално общество – аристократ и воин.

А в христианската драма „Мария Магдалина“ свети Петър е негърът Чиветел Еджиофор.

Пак овреме спрели. В „Догма“ /великолепен филм, препоръчвам ви го!/ Бог е жена. Малко екстравагантна, нелогична жена. /Като гледам света – може и да е вярно!/

То и другаде историята е обърната наопаки. В британския филм „Великата“, посветен на Екатерина Втора, граф Ростов е типичен руски човек - Абрахам Попул, с откровено патладжанен цвят…

Е, какво ще научат децата?

Къде отиде реализмът?

Измамата ще стане ли истина?

Аз се забавлявам. Но едното ми образование е историческо. А нормалните хора?

Изобщо – вервайте! Дори да разбирате, че ви лъжат.

Защото сега спират неудобни източници. После идват аутодафетата на книгите. И на излишно знаещите хора…

Както е казал Станислав Йежи Лец: „Всеки век си има своето Средновековие“…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??