20.04.2021 г., 23:43 ч.

(не)любов 

  Проза » Други
394 1 2
1 мин за четене

Послевкусът на любовта ни нагарча. Тениската, с която спя все още пази аромата на кожата ти, но още няколко обличания и ще мирише на мен.
Нощта е тичала с ефирната си нощница през дърветата и част от звездната бродерия се е заплела в клоните им. Вдишвам натежалия от дъжд въздух през отворения прозорец  и потрепервам от нахлулия хлад. Спомням си как силно ме прегръщаше, за да ме стоплиш и ми прошепваше – „успокой се“. Толкова си добър в усещането за любов, което даваш, проявявайки нежност и загриженост, че разочарованието после е като удар, който ме запраща в бездната.
Не успявам да го предотвратя или да падна по начин, по който нараняванията ще са по-леки. Не пазих сърцето си, обичайки те. И тялото си не пазих – белязано е от ласките ти... Дамгосана съм с любов. И с думите,  които запрати на тръгване. Дори не успях да ти кажа, че написах книгата. Limited edition. Без редакция е. Как се редактира любовта?
Гася с уверено движение угарката от последната цигара. Дали е ще толкова лесно и с любовта?...

Ти си… арогантно копеле.
Обичам те.

 

© Дъждовно момиче Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Росица Димова, благодаря!
    Ивайло Христов, вярно е, че мъже, колкото искаш. Просто понякога е трудно да извадиш от сърцето си някого, който не само се е настанил там, но и е направил така, че другите мъже да не съществуват. Иначе животът е толкова шарен, че само сюжети за книги да искаш.
  • Хубаво е!
Предложения
: ??:??