29.07.2017 г., 9:42 ч.

 "Не ме съдете" 2 

  Проза » Повести и романи
1252 2 3
Произведение от няколко части « към първа част
10 мин за четене

Глава II

 

Беше ранен следобед. Лора  седеше небрежно протегната на едно меко кресло на терасата. Със зареян поглед гледаше раззелененият склон на Витоша. Но мислите и бяха другаде...

Изпитваше неистово желание да му звънне, но имаше табута в това число съпруга с 2 деца. 

Оххх не искаше да мисли за тях по възможност никога. Наистина се беше влюбила в него и ставаше все по-силно от ден на ден и все по-обсебващо.

Улисана в мисли и  неясни спомени от изминалата нощ изобщо не долови кога до нея се изправи майка и. Почти забрави, че в събота в аптеката дежури Зоя, колежката на майка и. Внезапно неудобство скова гласът и. Инстинктивно понечи да стане, но остана на място и се усмихна засмуквайки сламката с горещо какао. И за двете близостта не беше много комфортна. Лора се опита да стопи леда. 

— Знаеш ли, реших вече, за роклята.

— Така ли, наистина? Лилавата? С откритите рамене? 

— Да, със сребърни сандали.

— Страхотно, а косата?

— Мисля да бъде на опашка, не искам нищо претруфено.

— А Калоян, ще има ли лилава тема в костюма? Ще бъде жестоко. 

— Още не съм говорила с него... за тоалета. След неловко мълчание Калина продължи да кръжи около горещата точка. 

— Знаеш ли срещнах майка му миналата седмица. Дойде за нещо в аптеката. Каза ми, че Калоян се е променил в последно време, станал по затворен и не се усмихвал. Ти забелязала ли си го това? Ще ми разкажеш ли какво става между вас двамата?

 — Всичко е наред мамо. Калоян е добре. Мисля че е объркан по отношение на кандидатстването. И с мен не споделя особено много!

— Сигурна ли си? Не е идвал у дома от февруари. Преди не можех да ви разкача, за да сервирам обяда.

 — Да, добре е.

Лора вече се задушаваше от тази тема. Опита се да измисли нещо, за да заведе разговора в друга посока, но мозъкът и отказваше да функционира.

— Лора, кажи ми какво става? Разделихте ли се? Хайде защо ме гледаш така?

— Да. Мамо, вече сме само приятели. 

— Какво? Лора ти ли го реши? 

— И двамата...

— Искаш ли да ми разкажеш?

— Няма нищо особено мамо. Просто си омръзнахме.

Докато изричаше тези думи в главата на Лора нахлу споменът за татуираната ръка на Калоян и увековечаващият надпис. По дяволите всичко се заплиташе. Пое дъх с намерение да изрече някаква тривиална глупост, но точно тогава телефона иззвъня, на майка и слава богу. Калина погледна изпитателно дъщеря си и отиде да вземе телефона си. 

Зарадвана от моментното спасение Лора чуваше откъслечно разговорът на майка си, вероятно Зоя се консултираше. Беше в аптеката само от два месеца, симпатична, стройна, но изключително притеснителна млада жена.

Лора се помоли разговорът да се проточи. Имаше нужда от няколко минути да си поеме въздух и да реши как да пресече любопитството на майка си. Замисли се. Трябваше да се види и с Калоян. Може би още днес. Тази история с татуировката вече изглеждаше притеснително.

Погледна настрани за секунда и видя спасението - белите слушалки на айфона седяха на масичката до какаото. Протегна ръка към тях и в главата и се върна картината отпреди 2 месеца, рожденият и ден. Татко и дойде с кутията на чисто новия "айфон 7", Лора беше на седмото небе. 

Сега обаче забивайки слушалките в ушите си до болка, Лора трябваше да се справи с още една ситуация OMEGA, за която вчера излъга толкова скорострелно, че и сама не си повярва...

Майка и и баща и бяха разделени  от около 5 години. За Лора бяха векове. Майка и изглежда все още не беше го преживяла. Калина отслабна, боядиса косата си – руса, после, слава богу, успокои тоналността до лешниково. Сега изглеждаше добре, но всичко, което и напомняше за Стани (Станимир), я караше да извръща спонтанно глава. Музиката се разля в ушите и, Лора нямаше време да подбира и пусна някаква плейлиста, която си направи още на първия ден в телефона. Сега вече имаше някаква причина да се усамоти. Майка и остави телефона си доближи се до нея, погледна я изпитателно, но не се настани на терасата. Влезе навътре и Лора въздъхна облекчено. Рояк мисли нахлуха като порой в главата и. Огнян....Калоян...., баща и, всичко беше надолу с главата. Вече почти не чуваше музиката. Всъщност чуваше съвсем друга музика... Беше в стегнатата прегръдка на Огнян, танцуваха, когато ненадейно той я дръпна и притисна към себе си. Беше божествено да го усети толкова близо до себе си, за миг се смути, но той не я остави да се чувства неудобно... отново впи устни в нейните, докато не и се подкосиха краката. Сега вече наистина беше щастлива, че я придържа плътно, убедена беше, че ще се строполи. Огнян я поведе към сепарето им и тогава Лора видя изкривената физиономия на едната от танцьорките, с която се забавляваше Богомил. Може би Лора ги дразнеше, неистово тези момичета. Опита се да върне мислите си към Огнян, но тогава телефонът и иззвъня с такава сила в ушите и, че направо я разлюля. Векове минаха докато успокои дишането си "Виолета". Благодари на Господ, че майка и е надалеч свали слушалките и вдигна телефона. 

Пискливият глас на Виолета прозвуча светкавично.

— Бейб, идваш ли? Нали се разбрахме за 12:30 в Jimmy's обличаш ли се? 

Лора се сепна при тази мисъл. Изобщо беше забравила за Вили.

— Вили, ох знаеш ли, не спах добре. Ще ме изчакаш ли? Идвам. Извинявай.

Неловко мълчание последва.

— Да, да бейб. Тук сме със Стаси. Чакаме те.

Лора затвори телефона озърна се и скочи от креслото. Взе какаото и телефона със слушалките и изчезна в стаята си. Трябваше и нещо семпло и бързо, да стои добре. Сложи тесни дънки и една бяла тениска.  Погледна се. Изглеждаше бледа и уморена. Охх, не можеше да иде така. Виолета щеше да я разкъса, но още по-зле Стаси беше красавицата на Гимназията, в нейно присъствие винаги се чустваше неловко. Огледа се за нещо подходящо и съзря ярко червената си прилепнала блуза "GUESS" от Калоян. Страхотното и деколте винаги събираше погледите. Нямаше време да мисли. Сложи я за секунда. Нещата изглеждаха различно, цветът на лицето и се промени. Взе очната линия и с оттренирани движения нанесе две безупречни линии над горните клепачи. Имаше прекрасни мигли, гъсти и черни, не ползваше спирала дори. Сложи бледорозов гланц на устните. Вече беше друго. От огледалото я гледаха огромни черни очи и присвити, ужасно секси устни. Какво ли щеше да каже Огнян сега?

Изхвърча като стрела към кухнята с празната чаша какао. Слава богу, майка ѝ беше влязла в банята. Сложи си любимото "Cerruti 1881" скъсваха я от упреци, че е ретро, но тя го обожаваше. Почука на вратата на банята. Майка ѝ не я чу. Замисли се за секунда и докато пъхаше телефона и протмонето в раницата си влетя без предупреждение в стаята на Игор. Той почти подскочи от стола пред компютъра си. Опита се да каже нещо, но Лора го изпревари.

— Игор кажи на майка, че съм навън със Стаси и Виолета. Ще се върна за вечеря. Чао.

Затръшна вратата. Погледна се още веднъж в цял ръст в огледалото. Какво пък толкова, Стаси имаше леко криви крака, с какво ги подлудяваше?

Излезе навън, слънцето беше доста силно за април, но и беше добре с късото кожено яке. Сложи очилата и се затича към Jimmy's, беше на четири пресечки от дома им. Пред входа се спря, за да си поеме дъх. Бръкна в раничката си и извади скъпия часовник. Постави го. Той леко се подаваше изпод ръкава на якето. Оправи разпиляната си коса и влезе вътре. В този час все още не беше много препълнено. Видя ги в дъното, Вили махаше с ръка. Целунаха се, целуна и Стаси, като не откъсваше очи от прекрасната и зелена рокля, впита в красивото и тяло. Не можеше да отрече, беше много секси. 

— "УАУ" убийствено изглеждате момичета. Стаси едва сдържа усмивката си, а Виолета почти не я чу. 

— Хайде сега разказвай. Изкрещя почти Вили. 

— Какво, какво да разказвам? Гледаше я с укор. Изобщо нямаше намерение да говори пред Стаси за никое от увлеченията си. Е поне не и за последното.

Свали якето си, Стаси веднага заби поглед в блузата и, а Виолета изпищя, запуши устата си и хвана с две ръце китката с часовника.

— Какво,... какво е това, Лора жесток е. Дай, може ли?

Лора свали часовникът и и го подаде. Стаси гледаше безмълвно, даже май се опитваше да се усмихне. Затова не обичаше да е около нея. Въпреки очевидната си красота Стаси беше изтъкана от комплекси. 

Сервитьорът, който се беше доближил неусетно, стоеше и гледаше в захлас момичетата, изобщо не бързаше да си тръгне. 

Лора се възползва от ситуацията, погледна го с дълбоките си очи, усмихна му се широко, искрено се забавляваше от въздействието си върху мъжете.

Момчето отвори уста, за да каже нещо, но звънкият глас на Лора, която вече беше в стихията си, го  прекъсна.

— Какво би направил за мен днес? Виктор?

Прочете името от баджа му.

— Здравейте момичета  - учудващо и за самия себе си изрече той. Лора не спираше да го гледа замаяно в очите и да се радва на смущението, което предизвиква у него. 

— Добре Виктор, за мен айриш кафе и минерална вода. Лора се загледа във вече празните чаши на останалите момичета, часовникът показваше почти 2 ч. 

— А за вас момичета? "Извинявайте, че толкова много се забавих", каза тя и не можа да не забележи пронизващия поглед на Виолета. Обърна се към Стаси, която се опитваше да се хареса на стърчащият неловко Виктор. 

— За мен една "кола" - каза Виолета.

— За мен нищо, благодаря - добави Стаси. 

Виктор се оттегли с облекчение. От бара имаше възможност да ги наблюдава, без да се чуства под прицел. 

— Срещнах Стаси пред спирката пред нас - почуства за необходимо да добави Виолета, която все още държеше OMEGA-та в ръката си. 

Протегна се и я постави обратно на ръката на Лора. Стаси мълчеше и се загледа в телефона си. 

— Хей момичета, показах ли ви роклята ми? 

Стаси протегна ръка и показа на телефона си убийствено красива зелена рокля. Изглежда наистина имаше сериозни комплекси. Вероятно беше получила комплимент за този цвят, някога, и сега определено започваше да и действа обсебващо. Лора се замисли с колко зелени дрехи беше виждала Стаси. Вили издърпа телефона и се възхити шумно.

— Господи, Стаси, ще им спреш дъха. Майко мила, виж докъде стига деколтето. 

Уверена усмивка промени лицето на Стаси. Тя имаше прекрасни, обли и доста едри гърди. Инстинктивно и Лора се загледа натам. Приближилият се като сянка Виктор също попадна в тази драма и побърза да остави питиетата. По всичко изглежда беше забравил пърхащия поглед на Лора и се взираше в апетитните форми на Стаси. 

Това разсея бдителността на всички, последва забавен смях, от който Виктор побърза да се изнесе. 

Момичетата се хилеха шумно и разглеждаха разни снимки във фейсбук. Дори Стаси се поотпусна и започна да коментира, като не спираше да се озърта за погледа на срамежливия Виктор. Телефонът и звънна в ръцете на Виолета. Беше Явор, техният съученик и настоящо гадже на Стаси. Тя вдигна и зарадвано му отговори. После се обърна леко встрани, изглежда вярваше, че така разговорът и не се чува. Вили и Лора доближиха глави над айфона. Лора разтвори смс-а от Калоян и показа снимката на Вили. Едвам я удържа да не извика, стисна силно пръстите на ръката и. Сега вече Вили гледаше малко тъжно. Лора отдавна таеше подозрения, че Вили тайно е влюбена в Калоян. Може би скоро щеше да се разбере. И двете останаха безмълвни за момент. Стаси все още говореше с Явор, но и не спираше да се оглежда. Вайбърът на Лора изжужа и на дисплея се яви:

"Красавице, наспа ли се?"

Огнян Блуефишънси

Лора издърпа телефона си от ръцете на опулената Вили и и направи знак с ръка да мълчи. 

И двете се облегнаха на меките седалки, Лора впери поглед в съобщението и се замисли 24 часа назад във времето. Харесваше и да се връща стотици пъти натам. Божествено. Тези мисли обръщаха стомаха и, караха я да потръпва. Вили все още я наблюдаваше с укор, но с крайчеца на окото си, докато Стаси бе изяло погълната в разговора си. Вили допи колата си, погледна още веднъж отнесените си приятелки и на свой ред се замисли, може би за Калоян...

После се сети за краткият разговор от предната вечер с Лора. Тогава тя я помоли да каже пред майка и, че са заедно, навън и без много обяснения, само краткото - "знаеш какво да правиш, ще се видим утре в Jimmy's 12:30, ОК?" и затръшна телефона...

» следваща част...

© Весела Маркова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сега ме заинтригува повече, Веси. Ще очаквам наистина с нетърпение.
  • Благодаря ти Вели, зарадва ме. В 6 и 7 се добавя втора сюжетна линия и в детайл други персонажи.
  • Страхотни са и петте части! Очаквам развоя, Веси!
Предложения
: ??:??