21.03.2008 г., 15:36 ч.

Не се обръщай назад 

  Проза » Други
3352 0 9

Не се обръщай никога назад, че може да прогледнеш истини невиждани. Не се обръщай никога назад, че може да се разколебаеш дали да продължиш напред... Не поглеждай слънцето право в очите, че може да ослепееш от ярката светлина.

Никога не се обвинявай за нещо случило се, защото товар ще носиш. Никога не съжалявай за думите, изречени от сърце, колкото и жестоки да са понякога, че понякога Бог говори чрез нас...

Не позволявай на никого да ограби твоята душа, че безценна е тя... Не мрази, че мразят тези, които не могат истински да обичат... Тези, които взимат повече, отколкото дават...

Не говори, колкото и да искаш да излееш съдържанието на твоето изстрадало сърце... защото мълчанието повече говори от думите празни...

Не оставяй времето да отлети без красиви преживявания, че кратък е животът тук... Не захвърляй красивите спомени да излязат от паметта... да си отидат без теб.

© Бен Ар Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Накара ме да се замисля доста,четейки това.Благодаря! И все пак вярвам,че обръщайки се назад, можем много неща да поправим...И да оправим!
  • Много е доброо ;(
  • Толкова...толкова хубаво...!
    Мъдро и красиво написано...с обич, Бен.
  • Бен, жалко за онези, които не са прочели тук написаното или изобщо нещо твое !
    Възхитена съм !!!
  • много мъдрост,по-често ми напомняй своите думи,днес ударажах аз на своите-никога да не престъпвам себе си заради някогоможе би за другия не сам това което очаква,важно е победата в теб.
  • Философски бисерчета!Браво, Бен!Сещам се за мисълта на Шолом Алейхем:"За да намериш най-малкия бисер, трябва да се гмурнеш на морското дъно."А ти умееш да се гмуркаш дълбоко в душата си...
  • Каква проза бе човек!Хубаво и смислено.
  • Мъдър стих много ми хареса!
  • Прочетох доста твои неща. Невероятни са наистина. Само едно едно огромно БРАВО! Поздрави за тези стоиностни творби!!!
Предложения
: ??:??