18.07.2008 г., 23:27 ч.

Не те обичам 

  Проза » Други
1338 1 4
1 мин за четене


Не те обичам, ти беше просто сън. Ти бе една измама за мен и моите сетива. Не те обичам, чуваш ли, не те обичам. Всичко бе игра, така ли не разбра. Лъгала съм се, че чувства в мене дремят, а всъщност безразлична съм била. Не те обичам, не чу ли вече.
Всичко е било една лъжа. Не ме гледай с укор във очите, не съм виновна за това. Сърце проклето, да обича неспособно е. То само болка причинява. Но да го изтръгна, аз не мога, все още трябва ми. Да, ледена принцеса съм и съжалявам. Но какво да направя, това е моята природа. Аз съм просто хищник, за болка жаден. Да наранявам аз жадувам. Без чувства, без мечти живея. Не те обичам, разбери го вече. Не ме гледай със жален поглед, не ще ме промениш. Дори не те и съжалявам, а само се наслаждавам на болката в очите ти. И твоя свят разбих, както хиляди други. Коварна, зла и безпощадна, такава съм, не ме кори. Не те обичам , това е истината. Нараних ли те достатъчно? Сега мога ли да си отида? Е добре, сбогом тогава. И запомни - не те обичам.

© Амбър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??