16.07.2023 г., 15:09 ч.

Неделя като неделя, и не съвсем... 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
458 4 42
1 мин за четене

        Апетитно се разнасяше аромат на кафе. Всички прозорци бяха широко отворени и все още хладният полъх на течението нежно галеше Симо по голотиите.

        - Ама ти още ли си тук? Необлечена, негримирана, няма ли да закъснееш за  кафето с приятелките?

        - Няма да ходя на кафе - троснато му отвърна Роси и с чаша кафе в ръка се тросна по хавлия на дивана и грабна дистанционното.

        - А в мола? Аз ли ще ходя?

        - Няма мол! Днес ще почивам!

        - Затова ли заведох децата у баба им и дядо им? Пускам пералнята и започвам да чистя и готвя, а тя - щяла да си почива!!! Само да ми се пречкаш!

        - Ти ли ще ми кажеш къде ще си пия  кафето? И да не забравиш да идеш до супера да ми купиш газирана вода! - опъна се в  цял ръст на Дивана Роси и се зарови в програмите на телевизията.

         - Росицо, така ли мислиш  цял ден да ми висиш на главата? Довечера да не питаш що ме боли! Я, ако обичаш, не ни разваляй неделята, че...

        

          И скандалът започна! 😅 🤣

© П Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Скитнице - благодаря!

    Краси - подсети ме за нещо, но още не е неделя!
  • Един път решила да си остане в къщи и... няма угодия. Уцелили са се. Кофти - и двамата не ги боли глава . У нас в неделя не се чисти, защото е неделя Мерси за настроението!
  • Ехаааа, това не го бях чела!
    Браво, Пепи, развесели ме!
  • Благодаря!
  • Чудесно е, Пепи! Поздравления!
  • Сени, Мине - благодаря ви! 🌻
  • Пепи, развесели ме, чудно е!
    Празна глава не боли!
  • От моя страна беше шега, от твоя не разбирам
  • Сенилга (Сенилга) - спасение ще има за всички: всеки се спасява поединично!
  • Само пълно блэкаут ще ги спаси
  • LATINKA-ZLATNA (Латинка-Златна) - 😊 😍 Благодаря! И на теб!
    Ами прав си е човекът, само им се пречкаме
  • " - Росицо, така ли мислиш цял ден да ми висиш на главата? Довечера да не питаш що ме боли! " -
    Здраве и благословена вечер ти пожелавам!
  • marco777 (Марко) - истини от живия живот 😉
  • Защо ли ми звучи познато?
    Поздрави !
  • абсолютно съотносимо и към мен
  • jenyivanova (Жени Иванова) - човек на собствената си глава вяра няма, камо ли на чужда! И аз като се препрочитам, от време на време се питам: това моята глава ли го е измъдрила?! А ако ме заболи, не ѝ вярвам - като знам какво има в нея🤣, че няма какво да я боли!!!
  • Пепи ) върнах се да се похиля пак, щото не вярвам в ничие главоболие аз ))) страхотна си!
  • ЖЕНИ - 😂 ъакива са си мъжете, кекави!
  • Пепии чак сега видях, че и главата щяла да го боли довечера това е ключов момент ))
  • Мазако - и други са се припознали, но не си признават 😃😄
  • Малеее, тук се припознах малко🤣.
  • jenyivanova (Жени Иванова) - да се знае, че петел пее дОма!
  • Ясно е точилката в чия ръка е... ше му се пречка тя )
  • Адаш - за Симо не питаш: вече почнахме да свикваме, че мъж е много широко понятие, там съмнения нямаш 😃
  • Смях се с глас,...ама такова Роси има ли бе. Питам, не за друго, ами ей така да я видя
  • Ranrozar (Стойчо Станев) - 😅
    КАТЯ - намерили са си формулата за семейно щастие! "За да е добре мъжът, трябва жената да е добре!"
    Метроном (Крив Кривак) - ден като ден, ала не съвсем
  • Пепи, не е баш ''неделя като неделя'' - днешната беше доста гореща откъм температури и страсти. И това '' и не съвсем...'' е уместно.
    ''и скандалът започна''
    Май си нещо като пророчица, а...
  • Танче -
  • Семейна идилия. Да им завиди човек.
  • Стойчо, голям садист си... хаха...
  • Тези, явно са в локдаун!🙂
    Ех,море,море,да ги измостря на слънце без шезлонг и чадър!🤣
  • Усмих
  • Убийствен коментар, Лорде - заради това: ''1 Лорд''!
    А коментара на Пепито е още по-убийствен: ''Газираната благодаря ви, ви! Радвам се, че ви поразвеселих в тази жегава неделя като неделя!'' . Кефите ме!
    Язък, че ви ограмотиха.

    Не ги преправяйте, че се губи веселбата.
  • Ти ли ще ми кажеш къде ще си пия  кафето? И да не забравиш да идеш до супера да ми купиш газирана вода! - опъна се в  цял ръст на Дивана Роси и се зарови в програмите на телевизията.
    _____
    Я прочети пак, Димо - поръчката е от и за момата, не за хлебарката, която й е в ролята на мъжле 🤣
    А на диван такива неща не се пият!
    Това го казва 1 Лорд, тъй че е Свещена истина 🤣
  • 😅 Газираната благодаря ви, ви! Радвам се, че ви поразвеселих в тази жегава неделя като неделя! 😅
  • Лорде, каква бира, бе... Симо тук е в ролята на домакиня. Естествено, че газирана вода ще пие.

    Акеми, аз пък владея чудо - самият аз съм цяло чудо. Ела ми да те тръшна у земята с твойто жудо.
    Пепи, обясни им някои неща на тия двамата.
  • Да се благодари, че Росито не владее джудо като мен, че иначе...
  • Много ми хареса, Пепи!
    Чудесен хумор😅😅😅
  • И чистя, и готвя, освен това простирам прането, а като бонус, хвърлям и редовно боклука - като гледам, какво търсят жените, бой ще настане за мен сега 😋🤣😋
    Ей, ей, стига си скубахте косите, вече ме "откраднаха" и не съм на пазаря 🤣
  • "Пускам пералнята и започвам да чистя и готвя, а тя - щяла да си почива!!! Само да ми се пречкаш!"
    Дали знаеш необходимото и достатъчно условие за скандал - Жена...

    П.П. И аз искам някой да дойде у дома, само да почисти, готвенето си го умея.
  • Почна доста еротично, с този нежен ветрец по голотиите на Симо - и тъкмо се настройвам за повишаване минимум на въздушното налягане 🤣
    Язък!...
    И тая Роси с тая сода - то, бирено време е в тая жега...
    И така да пречи на мъжО си да си върши мъжките задължения...
    Поздравявам те.
  • Този да дойде у дома, да сготви и почисти. Няма да му се пречкам. Обещавам. Поздрави, Пепи! Много ми хареса.
Предложения
: ??:??