23.09.2008 г., 17:29 ч.

Неконтролирани въпроси 

  Проза » Други
825 0 6
 

Неконтролирани въпроси

 

 

Възникват, защото често контролираните ситуации остават извън контрол.

 

Контролираните взривове по-малко ли смущават и нанасят поражения от внезапните?

 

Контролираното обгазяване (т.е. което е прилежно следено), по-малко опасно ли е?

 

Контролните органи следят и внимават за правилата или за нарушенията?

 

Контролирането на заплатите влияе ли на бюджетния излишък?

 

Контрол има ли нещо общо с контра, т.е. слагане прът в колелото на предприемчивите?

 

© Павлина Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Една мисъл витаеше в пространството преди 1989 г. И тя беше:
    "Който притежава средствата за производство, той ще властва."
    А иначе, комунистите знаят, че са некадърни, но ако имат контрол над парите и не позволят на интелигентните да развият интелигентността си, то властта няма да им се изплъзне от ръцете и статусът им няма да пропадне. Виж в какви области им са способностите - да ръководят бардаците, да управляват нарко-бизнеса, да рекетират по всевъзможни начини хората. Да насъскват циганите срещу българите. Да съсипват предприятията и т.н. и т.н. Не се вижда краят на веригата от престъпления, които са под техен контрол.
  • Павли, стоп!!!
    Чакай да помислим, да осмислим, да премислим, да измислим...

    Прегръдка!
  • Само няма кой да контролира " КОНТРОЛИРАЩИТЕ"!
  • Въпроси, въпроси, задаваме ги, когато ни е писнало от контрол.
  • Излизаш от контрол... Внимавай!
  • Отговорите са в методиките за Оценка на рисковете на Контролираните опасности
    Поздрави, Павли! И ме усмихна, и натъжи!...
Предложения
: ??:??