13.02.2008 г., 17:52 ч.

ние ще му дадем 

  Проза » Други
646 0 2
1 мин за четене

Светът, в който живеем, "не е лош". Той просто е прекалено материализиран, изпълнен с бездушие, а и глупостта му идва в малко повечко. Затова е така, изглежда... Потънал в безразличие, обзет от преструвки и лицемерие. Всеки се крие под някаква маска... дори и малкото нескрити души. Сякаш хората се страхуват да бъдат добри. Срам ги е, че носят не камъни, а сърца в себе си. Иглежда толкова смешно и жалко.

Като на маскен бал... само дето там маските са страшни, а не хората под тях. И си мислим, че всеки, който не го е срам от сърцето си и не се страхува от добротата си и не се крие зад маска, е луд. "- Той е различен... На тоя му има нещо. Не е като нас"... Е да, ама не!!! Нито е луд, нито има нещо. Е, че не е като нас, не. Даже му липсва нещо. (Че за какво ли му е?!?!) Ами дааа, няма си маска човечецът. Сигурно си е загубил всичките жълти стотинки алчност, лицемерие, бездушие, безразличие, злоба, омраза.

Нищо де. Ние нали сме "ДОБРИ"(и си имаме всичко - даже ни идва много). Ще му дадем!!! Но ще му дадем не жълти стотинки, а цели пачки, кредитни карти, празни чекове с гореизброените богатства. Ще му ги струпаме на купчина. Ще го залеем като вълна. И не само на ТОЗИ някой, а не всеки, изпаднал в нужда.

За повече справки: Светът, в който живеем и ще живеят нашите деца. А може би са те тези, които първи ще се обърнат за помощ...

© Александра Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??