3.09.2024 г., 6:39 ч.

Ние сме за борбите 

  Проза » Хумористична
152 2 6
3 мин за четене

  Чувам, че ше има борби между ДПС- етата. Вероятно мазни. За агне или теле. Тъпа идея! За Доган по-добре покер или шах. То Пеевски и на Рамазанов ще се опре с тази маса! Доган казват бил много умен. Може , ама това да не е кръстословица? Борби са! Него и Станка Златева ще го победи. Кой дава агне за философски сентенции?

Полицията е получила сигнал за струпване на хора. Какво се установява? На място са открити няколко ДПС- та и  неустановен брой леви коалиции и разноцветни зелени. Зелените не могат да доближат до никоя врата цял ден. На стълбите седят ветераните на Витоша Бистрица начело с Бат Бойко , люпят семки и коментират:

    _ И шпалир да ви направят все тая! Тези докато се разберат кой е с тире , кой с число , ще дойде зимата! Тия са повече от Синодите!

    _ Накрая- 0бажда се друг ветеран - ще се оказя .че марката ДПС я държи Пешо Кучето!

    _ Абе вие- пита трети- от кои зелени сте? От Веронезците или от Изумрудените? Като ви гледам май сте Тревно зелените!

    Обаче това е заразно да ви кажа! Властта се търкаля по улиците а Партия Аванти се тресе из основи. В нея първоначално влизахме Аз жената , синът и дъщерята. Все ръководно тяло! Но нали някой трябва да ръководим, назначихме секретарка по обява от вестниците. И... много е сложно да си жив човек, сгреших със секретарката и ме хванаха! Пиарът вика трябва да се разведеш и ожениш в един ден, защото избирателят не обича парясници! И се почна борбата ( не мазна, а без правила) кой има право на марката Аванти. Синът се скарал с майка си заради едни двойки и се присъедени към нас. С щерката на секретарката оформиха мнозинство и превзеха младежкото движение Аванти. Обаче избягаха в тайна квартира и се обявиха за национално ръководство! Ние се писахме Аванти-Стари, те ни контрираха с Аванти-Истински! А жената и дъщерята са Аванти без Коруба ! И за какво  е този зор? Ако е да се губят избори, това и аз го мога! 

Чувам , че връщат няколко хиляди пенсионирани учители на работа, заради липса на кадри. Поради тази причина Бат Бойко е сериозно притеснен. Че ще го върнат на работа без избори!

    _ Скрий се- викам в къщата в Барселона!

    _  Не става! Виждаш Доган го изгониха от всякъде и сега се крие в детската градина в родното си село. Зачислили са му цукало и биберон! Не знам на кого да се обадя да ме арестуват?

    На мен ли ми ги разправя? Аз деля тавана на секретарката с пет котки, три гълъба , няколко кенгура ,  Алпака и една Патагонска Мара! Решил съм д ги извозя в Турция, дано не ги хванат на митницата!

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • jonnnn (Пламен) за Коруба сезонът на пуканките е перманентен!
  • vega666 (Младен Мисана) Поздрави за г-н Василев! Много находчиво!
  • Кой е най-големият грях на Доган...? Отг.: Че е мюсюлманин, а отглеждаше шопар /по идея на Венцислав Василев от София/.
  • ЛюсиАтанасова (Люси Атанасова) Не си ли виждала надписи в супермаркета " Избрахме за вас!"
  • Слав,тази тупурдия дето настана дано мотивира народа да се юрне към изборните секции,инак ще ни зачислят цукало и биберон 😄😀😃
  • Слав, добре го нахортува, щото вече настъпи сезона на пуканките Навсякъде се чува 'Пук - пук' , де що има натрупана отрицателна енергия се самоподгрява, царевичните зрънца си мерят досиетата, започват да се сочат с пръст и рога и ... абе купон за публиката и ... накрая остават препечените и черните, които директно отиват на боклука
Предложения
: ??:??